خبرگزاری کار ایران

فراهانی به ایلنا خبر داد:

قرعه‌کشی میان ۵ کاندیدای شهرداری/ شهردار تهران پنجشنبه همین هفته مشخص می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۲۰۳۷۳

عضو منتخب شورای‌شهر پنجم از قرعه‌کشی بین ۵ کاندیدای شهرداری‌تهران برای ارائه برنامه‌ خبر داد.

مجید فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه پنج کاندیدای شورای شهر تهران برنامه‌هایشان را ارائه داده‌اند اظهارکرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته هر کاندیدا باید برنامه‌های خود را برای اداره شهر تهران به هیات رئیسه اعلام می‌کردند.

او خاطرنشان کرد: آقایان نجفی، مهرعلیزاده، مرعشی، افشانی و خانم کولایی برنامه خود را ارائه کرده‌اند. در جلسه امروز شورای شهر پنجم قرعه کشی برای ارائه زمان به کاندیدا‌ها انجام شد که بر این اساس کاندیدا‌ها دو ساعت فرصت دارند که برنامه‌های خود را تشریح کنند.

وی تصریح کرد: نجفی، خانم کولایی، افشانی، ممرعشی و مهرعلیزاده بر اساس قرعه‌کشی انجام شده باید برنامه‌های خود را ارائه کنند.

فراهانی با بیان اینکه رایزنی‌ها برای پخش آنلاین مراسم شورا در روزهای ۴ شنبه و ۵ شنبه در حال انجام است، گفت: قصد داریم این مراسم به صورت زنده از صداوسیما پخش شود تا مردم در جریان روند انتخاب شهردار قرار بگیرند همچنین در حال رایزنی برای حضور خبرنگاران در این مراسم هستیم.

او ادامه داد: روز پنجشنبه پس از اینکه نامزدها برنامه‌های خود را ارائه کردند رای‌گیری به صورت مخفی انجام می‌شود و شهردار تهران انتخاب می‌شود هر نامزدی که بیشترین رای را بیاورد شهردار تهران خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز