خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار تهران خطاب به جدیدی:

چرا روزهای آخر کار شورا از عملکرد شهرداری انتقاد می‌کنید؟

asdasd
کد خبر : ۵۱۵۳۳۳

معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهر تهران خطاب به جدیدی گفت: اگر ادعا می‌کنید، 60 هزار میلیارد تومان بدهی روی دست شهرداری مانده سندهای خود را به واحدهای نظارتی تحویل دهید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عباس جدیدی صبح امروز در سیصد و شصت و سومین جلسه علنی شورای شهر در تذکر پیش از دستور خود به واگذاری همه امور به پیمانکاران توسط شهرداری انتقاد کرد و گفت: شاهد هستیم شهرداری برای افتتاح پروژه‌ها و جلوی دوربین رفتن با یکدیگر رقابت می‌کنند شاید بهتر باشد پیمانکاران جلوی دوربین بروند تا از مشکلات پروژه‌ها سخن بگویند.

این عضو شورای شهر در انتقاد به بدهی‌های شهرداری افزود: در حال حاضر شهرداری 60 هزار میلیارد تومان بدهی دارد و جای سوال دارد چرا شهرداری نمی‌تواند به بودجه پایبند باشد.

او با بیان اینکه شهرداری پاسخ انتقادات را نمی‌دهد اظهار کرد: صدها میلیارد تومان عوارض مردم را برای ساخت پل هزینه کرده‌اند تا وقتی شهرداری به شهرفروشی متکی باشد اوضاع به همین منوال ادامه خواهد یافت تا چه زمانی باید بگوییم شهرداری نظارت پذیر نیست.

این عضو شورای شهر در انتهای تذکر خود باز هم تاکید کرد که پاسخ نامه او در مورد واگذاری املاک داده نشده است.

در ادامه جلسه ناصر امانی، معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران در پاسخ به انتقادات و تذکر جدیدی گفت: برای من جای سوال دارد که چرا در روزهای آخر کار این مسائل را به خاطر آورده‌اید.

او در پاسخ به انتقاد جدیدی درباره واگذاری امور به پیمانکاران پاسخ داد: بر اساس برنامه پنج ساله شهرداری مقرر شده است عمده پروژه‌ها از طریق بخش خصوصی صورت گیرد و از طریق پیمانکاران دنبال شود.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران خطاب به جدیدی درباره بدهی‌های شهرداری نیز افزود: اگر سندی درباره 60 هزار میلیارد تومن بدهی شهرداری دارید رو کنید نه به ما بلکه به واحدهای نظارتی تحویل دهیددر هر حال همه دستگاه‌های اجرایی از جمله وزارتخانه‌ها بدهی دارند. شهرداری در حال حاضر 20 هزار میلیارد تومان بدهی دارد که رقم عجیبی نیست.

امانی همچنین در واکنش به سخنان عباس جدیدی در مورد عدم جوابدهی شورا به نامه‌اش افزود: ما در حال گردآوری اطلاعات نامه شما هستیم شما در نامه خود چگونگی واگذاری املاک از 12 سال گذشته را درخواست کردید، هر چند جالب است چرا روزهای آخر به یاد این مسائل افتادید.   

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز