خبرگزاری کار ایران

زاهدی در مراسم تودیع و معارفه سرپرست دانشگاه آزاد:

فرهاد رهبر برخلاف تصور چکشی عمل نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۵۱۴۱۰۹

رییس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه فرهاد رهبر برخلاف تصور چکشی عمل نمی‌کند، گفت:‌ باید اقداماتی صورت بگیرد تا وابستگی صد در صدی دانشگاه آزاد به شهریه‌ برطرف شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدمهدی زاهدی؛ عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در مراسم تودیع و معارفه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به مدیریت فرهاد رهبر در دانشگاه تهران اظهار کرد: آقای رهبر اهل مشورت، تدبیر و فکر هستند و برخلاف آنچه که تصور می‌شود، ایشان در برخی جایگاه‌هایی که نظام نیاز داشته باشد، چکشی عمل خواهد کرد، اینطور نیست و چکشی عمل نمی‌کند.

او ادامه داد: آقای رهبری هیچ گاه بدون فکر، مشورت و آگاهی کاری را انجام نمی‌‌دهند و رویه ایشان عمل بر اساس مشورت است. امیدوارم با مدیریت آقای رهبر دانشگاه آزاد از وابستگی صد در صدی به شهریه‌ها رها شود. البته حرکت هایی دراین باره از زمان آقای میرزاده صورت گرفته است که باید شتاب بگیرد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه دانشگاه آزاد دارای افراد بسیار مومن، متدین و انقلابی است گفت: آقای رهبر باید روی این نیروها حساب باز کنند چرا که آنها بازوی قوی‌ای برای او در حوزه علمی و‌ آموزشی هستند همچنین دانشگاه آزاد نباید به عنوان یک رقیب برای دانشگاه دولتی باشد یا آنها این حس را نسبت به دانشگاه آزاد داشته باشند. معتقدم باید به لحاظ اقتصاد مقاومتی، کارآفرینی و مهارت آموزی فعالیت‌هایی در دانشگاه آزاد صورت گرفته و از این طریق دغدغه بیکاری برای فارغ التحصیلان برطرف شود.

زاهدی با بیان اینکه عملکرد دانشگاه آزاد در مهارت آموزی باید مانند دانشگاه علمی و کاربردی باشد، گفت:‌ در مهارت آموزی باید مانند دانشگاه علمی و کاربردی عمل کنیم البته با کیفیتی برتر و بهتر. در یک شهر کوچک رشته مهندسی برق نیاز نیست بلکه باید توانمندی و نیاز آن استان و شهر را در نظر گرفت و بر اساس آن رشته‌هایی را در آنجا ایجاد کنیم که فضای کار داشته باشند. در حقیقت باید آموزش عالی را متناسب با نیازهای هر منطقه در نظر بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز