خبرگزاری کار ایران

غضنفریان:

عملکرد وزیر کار در حمایت از بازنشستگان قابل‌تقدیر است

asdasd
کد خبر : ۵۰۸۴۳۰

رییس کانون بازنشستگان آموزش و پرورش زنجان گفت: عملکرد علی ربیعی در حمایت از بازنشستگان قابل‌تقدیر است .

به گزارش ایلنا، حسن غضنفریان با بیان این مطلب اظهارکرد: لازم است برنامه عدالت‌محور وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبتنی بر کاهش تبعیض درآمدی میان بازنشستگان و شاغلان ادامه پیدا کند.

غضنفریان افزود: علی ربیعی آغازگر راهی بود که در چشم‌انداز آن می‌توان امید به تحقق عدالت داشت. تفاوت درآمد میان بازنشستگان زحمت‌کش آموزش و پرورش که سال‌های زیادی را در کلاس‌های درس به پرورش مدیران و مسئولان و مقامات عالی رتبه‌ کشور گذرانده‌اند و بازنشستگان سایر ارگان‌ها و نیز شاغلان یکی از بارزترین مصادیق بی‌عدالتی بود که به همت دکتر ربیعی گام‌های مهمی در رفع آن برداشته شده است.

وی متذکر شد: با آغاز دوران بازنشستگی و کاهش محسوس درآمد بازنشستگان و آغاز بیماری‌های پر هزینه، مشکلات و گرفتاری متعدد این عزیزان، ضروری است تا تعادل و هماهنگی میان درآمد و هزینه‌های آنها ایجاد شود. این خواست تمامی بازنشستگان آموزش و پرورش است. امیدواریم با هماهنگی بیشتر دولت و مجلس این موضوع با سرعت بیشتری برطرف شود.

غضنفریان در پایان افزود: هر چند وضعیت رفاهی ما به طرز چشمگیری بهبود نیافت اما باید بگویم عملکرد وزارت کار در این مسیر قابل‌تقدیر است. علی ربیعی فامیل من نیست اما من آنچه را به چشم دیده‌ام می‌گویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز