خبرگزاری کار ایران

چهاربند:

پیش‌بینی کمبود نیروی انسانی آموزش و پرورش در آینده/لزوم بازنگری برنامه‌های درسی و تصحیح رشته‌ها

asdasd
کد خبر : ۵۰۸۱۰۲

رئیس مرکز برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش از پیش‌بینی کمبود نیروی انسانی به واسطه بازنشستگی تعداد زیادی از نیروهای شاغل در آینده خبر داد.

به گزارش ایلنا، اسفندیار چهاربند در همایش تبیین دستورالعمل ساماندهی نیروی انسانی در اردوگاه شهید منتظری شهریار، اظهار داشت: در آموزش و پرورش، مدیریت نیازها، اولین و مهم‌ترین هدف است، زیرا هرچه مدیریت نیازها بهتر انجام شود، نتایج مطلوب‌تری حاصل خواهد شد.

وی، نیروی انسانی را سرمایه اصلی هر سازمان و دستگاهی دانست و افزود: با شناسایی مبادی ایجاد نیازها، می‌توان از مشکلات ناشی در تأمین منابع جلوگیری کرد.

وی، از پیش بینی کمبود نیروی انسانی به واسطه بازنشستگی تعداد زیادی از نیروهای شاغل در آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: هیچ کلاس درسی نباید بدون معلم باشد، زیرا داشتن معلم در کلاس درس، این حق ّ مسلم دانش آموز است، بنابراین تأمین معلم، اصلی ترین اولویت مرکز برنامه ریزی نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش است.

چهاربند، از برنامه درسی به عنوان یکی از مبادی نیاز که باید مورد بررسی و اصلاح قرار گیرد، یاد کرد و گفت: بازنگری برنامه‌های درسی، تصحیح رشته‌ها و پایه‌های درسی، تربیت نیروی زبده و مهارت محور از جمله نیازهای آموزش و پرورش است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز