خبرگزاری کار ایران

ارتقاء سطح کمی و کیفی امور عمرانی در حوزه سلامت

asdasd
کد خبر : ۵۰۷۷۴۸

مدیرکل دفتر توسعه منابع فیزیکی و امور عمرانی وزارت بهداشت گفت: جشنواره "عمران سلامت" با رویکرد تقدیر از دست اندرکاران توسعه زیرساخت های حوزه سلامت و افزایش سطح کمی و کیفی امور عمرانی در این حوزه برگزار می شود.

به گزارش ایلنا؛ مهندس امیر ساکی، مدیرکل دفتر توسعه منابع فیزیکی و امور عمرانی وزارت بهداشت با بیان اینکه جشنواره "عمران سلامت" با حمایت معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت برگزار می شود گفت: این جشنواره با رویکرد ارتقاء سطح کمی و کیفی در امور عمرانی حوزه سلامت برگزار و عملکرد دست اندرکاران حوزه عمران در این حوزه ارزیابی می شود.


رئیس کمیته محتوایی جشنواره "عمران سلامت" درباره نمایشگاهی که در این خصوص برپا می شود گفت: در حاشیه برگزاری این جشنواره نمایشگاهی برای ارائه کلیه امور عمرانی مرتبط با حوزه سلامت در دولت یازدهم به ویژه طرح تامین و ساخت ۲۱ هزار تخت بیمارستانی، ساخت مراکز بهداشتی و طرح تحول نظام سلامت در شش بسته زایمان، تخت های ویژه، اورژانس، مراقبت های ویژه، غربالگری سرطان و هتلینگ برپا خواهد شد و هر یک از غرفه داران این نمایشگاه دستاوردهای این حوزه را در قالب پوستر، بروشور، ماکت و تیزر به نمایش می گذارند.

مهندس ساکی در ادامه به برگزیدگان این جشنواره اشاره کرد و افزود: شرکت کنندگان این جشنواره در طرح تامین و ساخت ۲۱ هزار تخت بیمارستانی، بسته پروژه های بهداشتی، بسته های طرح تحول نظام سلامت و موضوع نگهداشت مورد ارزیابی قرار گرفتند.

همچنین وی به نحوه این ارزیابی ها پرداخت و گفت: این ارزیابی ها براساس شاخص های مختلفی همچون کمیت و کیفیت، سرعت و تامین منابع مالی در موضوع طراحی و اجرای پروژه ها صورت گرفته است.

مدیرکل دفتر منابع فیزیکی و امور عمرانی وزارت بهداشت اضافه کرد: در این جشنواره از سازمان مجری وزارت راه و شهرسازی، خیرین و مجمع خیرین سلامت که در حوزه ساخت و ساز بیمارستان ها، مراکز بهداشتی و درمانی فعالیت چشمگیری داشتند تقدیر خواهد شد.

گفتنی است؛ در جشنواره "عمران سلامت" روسای دانشگاه ها و معاونین و نمایندگانی از مجمع خیرین سلامت، سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات دولتی و عمومی وزارت راه و شهرسازی، ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، بنیاد مستضعفان، قرارگاه خاتم و مجموعه شرکت نفت حضور خواهند داشت. این جشنواره 20 تیرماه در تهران برگزار خواهد شد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز