خبرگزاری کار ایران

چمران در جلسه امروز شورای شهر؛

منافقین، امروز در لباس‌های دیگری در کنگره آمریکا حضور دارند

asdasd
کد خبر : ۵۰۴۴۹۳

رییس شورای اسلامی شهر تهران ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس در آستانه هفتم تیر گفت: شهادت شهید بهشتی و 72 تن یارانش نمونه‌ای از جنایت‌های منافقین بود که امروز در لباس‌های دیگر در کنگره آمریکا حضور دارند و آنان نیز از این جانیان استقبال می‌کنند.

به گزارش ایلنا، مهدی چمران در آغاز سیصد و پنجاه و پنجمین جلسه غیرعلنی شورا با اشاره به حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: این حضور مردم در هوای گرم و با زبان روزه حماسه‌ای دیگر بود از مردمی که نشان دادند برای احقاق حق مظلومان آماده‌اند.

وی ادامه داد: تاثیر این حرکت در امریکا و خاور دور بسیار عمیق بوده و امیدواریم روزی برسد که این قبیل تحرکات به انسجام مسلمین بیانجامد و موجب آزادی قدس شود.

چمران افزود: امیدواریم قدس شریف هر چه زودتر از زیر یوق غاصبین پاک شود و باز هم محلی برای عبادت مسلمین و دیگر پیروان ادیان الهی شود.

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: بدون شک آزادی قدس جز با شهادت و ایثار و وحدت میسر نمی‌شود و امیدواریم با به پا داشتن روز قدس که یادگار امام (ره) است و حرکتی که از انقلاب اسلامی آغاز شده، قدس شریف زودتر از ۲۵ سالی که رهبر عظیم الشان انقلاب فرمودند آزاد شود.

چمران همچنین در آستانه روز هفتم تیر و روز قوه قضاییه گفت: هفتم تیر یاد آور شهادت آیت الله دکتر بهشتی و هفتاد و دو تن از یارانشان است که به دست منافقین به شهادت رسیدند.

وی افزود: شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن یارانش نمونه‌ای از جنایت‌های منافقین بود که امروز در لباس‌های دیگر در کنگره امریکا حضور دارند و آنان نیز از این جانیان استقبال می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز