خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران:

برخورد حذفی با کارشناسان خوشنام شهرداری/تخریب پارکینگ بیمارستان برای ساخت بازار میوه و تره‌بار غیرقانونی است

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۵۲۳

عضو شورای شهر تهران به احداث غیرمجاز بازار میوه و تره‌بار در پارکینگ بیمارستان پارسیان اشاره کرد و گفت: این پارکینگ نزدیک به 2 هزار و 800 متر زیربنا دارد و هر نوع تغییر در کاربری این زمین باید در کمیسیون ماده 5 تصویب شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدحقانی، عضو شورای شهر تهران در نقد ولخرجی‌های شهرداری تهران به سفارش برنامه مردم‌گرام از سوی شهرداری به صداوسیما اشاره کرد و گفت: شهرداری با هزینه فراوان برنامه‌ای غیرجذاب تهیه کرده که فقط جنبه تبلیغاتی داشته و شان و شخصیت شهرداری را زیر سوال می‌برد.

عضو کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر با تاکید بر بی‌کیفیت بودن این برنامه تلویزیونی تصریح کرد: این برنامه شان و شخصیت شهرداری را زیر سوال برده و زیاده‌روی می‌کند. فکر نمی‌کنم برای تبلیغ پفک هم این طور برخورد شود.

این عضو شورای شهر در ادامه با اشاره به اینکه خبرهایی از برخورد حذفی با کارشناسان خوشنام شهرداری به خصوص در حوزه حمل و نقل شنیده می‌شود تصریح کرد: حذف افرادی که سابقه همکاری طولانی با شهرداری تهران صحیح نیست، آن هم زمانی که فقط یک ماه تا پایان کار شورای شهر باقی مانده است. از نظر من این مسائل باید از طریق آقای امانی به اطلاع آقای قالیباف برسد.

حقانی در ادامه به احداث غیرمجاز بازار میوه و تره‌بار در پارکینگ بیمارستان پارسیان اشاره کرد و گفت: این پارکینگ نزدیک به 2 هزار و 800 متر زیربنا دارد. هر نوع تغییر در کاربری این زمین باید در کمیسیون ماده 5 تصویب شود.

این عضو شورای شهر تهران با تاکید براینکه حتی سازمان میوه و تره‌بار هم مخالف این طرح است ادامه داد: با تخریب پارکینگ وساخت بازار میوه و تره‌بار مشکلات فراوانی برای بیماران ایجاد خواهد شد و با افزایش مراجعه فضای اطراف بیمارستان قفل می‌شود و این دو کاربری کنار همدیگر سنخیتی ندارند. البته گفته می‌شود مالک برای تخلیه چک 7 میلیاردی گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز