خبرگزاری کار ایران

6 میلیارد کالای قاچاق به مقصد نرسید

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۶۹۸

فرمانده مرزبانی استان خوزستان از توقیف سه فروند شناور باری و کشف 6 میلیارد و دویست میلیون ریال انواع کالای قاچاق در مرزهای خوزستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار "عبداله نظرپور " اظهار کرد: روز گذشته ماموران پایگاه دریابانی ماهشهر و آبادان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و کنترل شناورهای عبوری در آب های شمالی خلیج فارس، به 3 فروند شناور باری که از کشورهای حوزه خلیج  فارس به سمت بنادر ماهشهر و آبادان در حرکت بودند، مظنون شده و آنها را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از شناورهای توقیف شده 7 دستگاه یخچال، 35 دستگاه کولر گازی، 40 دستگاه لباسشویی، 200 دستگاه تصفیه آب ، 5 دستگاه آبسردکن، 15 عدد کپسول گاز کولر، 1500 عدد ظرف چینی، 10 هزار بسته کاپوچینو،15 هزار قالب صابون و 60 هزار نخ سیگار که همگی قاچاق و بدون مجوز قانونی از کشورهای همسایه بارگیری شده بود، کشف کردند.

فرمانده مرزبانی  استان خوزستان ادامه داد : همچنین  مرزبانان هنگام کنترل و بازرسی مسافران در ورودی پایانه مرزی چزابه، 888 ثوب لباس قاچاق کشف کردند.

وی در پایان با اشاره به دستگیری 9 متهم در این رابطه گفت: کارشناسان ارزش ریالی این محموله های کشف شده را 6 میلیارد و دویست میلیون ریال برآورد کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز