خبرگزاری کار ایران

رییس اداره محیط زیست کرج اعلام کرد:

مزارع محمد‌شهر با فاضلاب آبیاری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۸۴۵

رییس اداره محیط زیست ‌کرج ‌گفت: مشکل فاضلاب جاری در معابر و خیابان‌های محمدشهر جدی است.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا لشکری اظهار کرد: جاری شدن فاضلاب در معابر و خیابان‌ها یکی از مهم‌ترین مشکلات ساکنان محمدشهر است.جاری شدن فاضلاب علاوه بر اینکه چهره زشتی به شهر می‌دهد، از لحاظ زیست‌محیطی نیز مشکل دارد و سلامت شهروندان را به خطر می‌اندازد.

لشکری افزود: باید با پیگیری‌های لازم اقدامات اساسی برای استاندارد کردن سیستم فاضلاب شهری محمدشهر صورت داد.با توجه به رشد جمعیت و افزایش تعداد واحدهای مسکونی در این شهر باید هرچه سریع‌تر در این زمینه اقدام کرد؛ چون اجرای طرح‌های بهسازی و ساماندهی سیستم فاضلاب در سال‌های آینده دشوارتر خواهد شد.

اودر بخش دیگری از صحبت‌های خود به دیگر مشکل محمدشهر اشاره‌ کرد و افزود: آبیاری برخی مزارع با فاضلاب از دیگر مشکلات این شهر است. آبیاری مزارع با فاضلاب، باعث نفوذ مواد آلوده فاضلاب به محصولات‌کشاورزی می‌شود که این امر تهدیدی برای سلامت مصرف‌کنندگان به شمار می‌آید.

رییس اداره محیط زیست کرج ابراز کرد:مسئولان مربوط باید با جدیت بیشتری از ادامه روند آبیاری مزارع با فاضلاب جلوگیری ‌کنند؛ چون این اتفاق باعث بروز بیماری در افراد می‌شود و موضوع بی‌اهمیتی نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز