خبرگزاری کار ایران

جزئیات اسیدپاشی بامداد امروز در تهران به روایت پلیس پایتخت/مهاجم دستگیر شده‌است

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۰۳۹

منابع آگاه تایید کردند؛ اسیدپاشی شب گذشته تهران مسئله امنیتی نبوده و فرد مهاجم دستگیر شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شب گذشته؛ در ساعت یک نیمه شب؛ به دنبال درگیری دو مرد با یکدیگر در پارک فدائیان امام علی؛ یکی از آنها اقدام به اسیدپاشی به طرف مقابل می‌کند. بر اثر این اقدام؛ علاوه بر مرد دوم؛ اسید به صورت عده‌ای که دور آنها جمع شده بودند نیز پاشیده می‌شود.

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران بلافاصله پس از این اتفاق در شرح کامل این درگیری اظهار داشت: شب گذشته میان یک مرد ۴۰ ساله و اعضای یک خانواده در پارک فداییان اسلام درگیری لفظی رخ می‌دهد. این مرد با مخالفت خانواده حاضر در پارک مواجهه می‌شود و بحث شدیدی میان آنها درمی‌گیرد. پس از این اتفاق مرد ۴۰ ساله متهم به اسیدپاشی به منزل خود بازمی‌گردد و با یک دبه اسید به پارک رفته و فارغ از اینکه چه افرادی در مقابلش هستند شروع به اسیدپاشی می‌کند.

قوامی (جانشین سخنگوی اورژانس) نیز با اشاره به مصدومیت 14 نفر در پی دعوای شخصی منجر به اسیدپاشی گفت: این 14 نفر مصدوم بلافاصله از سوی همکاران ما به بیمارستان‌های هفت‌تیر، فیروزگر و مطهری منتقل شده‌اند تا روال درمانی برای آن‌ها آغاز شود.

طبق اطلاعات رسیده به ایلنا هویت فرد مهاجم شناسایی شده است.

مهاجم؛ فردی به نام «م.ش» 43 ساله ساعت 1 و 45 دقیقه بامداد به دلیل دعوای شخصی اقدام به اسیدپاشی کرده است.

خبرهای ایلنا حاکی از آن است که مجروحان حادثه به بیمارستان سوانح سوختگی شهید مطهری اعزام شده‌اند. همچنین فرد متهم دستگیر و پرونده وی برای بررسی بیشتر به پلیس آگاهی تهران ارجاع شده است.

همچنین اعلام شد این حادثه امنیتی نبوده و کاملا مربوط به دعوای شخصی است.

دهمرده‌ای (رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی بیمارستان شهید مطهری) درباره وضعیت مصدومان حادثه اسیدپوشی شب گذشته نیز به ایلنا گفت: 5 نفر از این مصدومان به بیمارستان سوانح و سوختگی مطهری منتقل شده بودند. جراحت و درصد سوختگی‌ این افراد همگی یک و دو درصد بود که به صورت سرپایی مداوا شده و مرخص شدند. بقیه این بیماران به بیمارستان یافت‌آباد منتقل شده بودند.

پیرحسین کولیوند (سرپرست اورژانس کشور) نیز به خبرنگار ایلنا گفت:‌ حال همه مصدومان ماجرای اسیدپاشی مساعد است. جراحات وارد شده به مصدومان این حادثه سطحی و سوختگی در حد تاول بوده است و همه مصدومان ترخیص شده‌اند.

پلیس پایتخت نیز جزئیات تازه‌ای از اسیدپاشی بامداد امروز در جنوب تهران را تشریح کرد. بنابراظهارات پلیس تهران؛ ساعت ۲:۱۵ بامداد امروز بین چند مرد در حال والیبال بازی در پارکی در خیابان فدائیان اسلام نزاع و درگیری رخ می‌دهد که یکی از آنها با موتور متواری شده و لحظاتی بعد با یک گالن چهارلیتری اسید به منظور انتقام گیری بازمی‌گردد. این متهم گالن ۴ لیتری اسید را به هوا پرتاب و گالن بر سقف یک خودرو فرود آمده و قطرات اسید در فضا پخش می‌شود. در این حادثه ۱۴ نفر به صورت جزئی مصدوم می‌شوند. متهم به سرعت و سراسیمه از محل متواری و با اجرای طرح مهار توسط پلیس در حوزه کلانتری ۱۱۰ شهدا دستگیر و به محض مواجهه حضوری با مصدومان شناسایی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز