خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز مطالعات‌ راهبردی‌ نیروی‌‌ انتظامی:

تلاش گسترده ناجا بر پیگیری حادثه تروریستی میرجاوه

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۵۴۹

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا، ضمن دلجویی از خانواده شهدا و جانبازان حادثه تروریستی میرجاوه گفت: تلاش های گسترده ای برای پیگیری خون شهدا و ضربه مهلک بر این گروه تروریستی که مرزبانان مدافع مرزهای سرافراز و امنیت کشورمان را به شهادت رساندند در حال انجام است.

به گزارش ایلنا، سردار احمد رضا رادان با حضور در مراسم نکوداشت و تکریم و تجلیل خانواده شهدا و جانبازان حادثه تروریستی میرجاوه که در جوار بارگاه ملکوتی ثامن الحجج برگزار شد، گفت: حضور در جمع خانواده شهدا افتخاری بس بزرگ برای ما است تا به برکت معنویت و قداست دعای پاک شما بتوانیم در مسیر سعادت و حق‌جویی که همان راه پر رهرو شهدای عزیز و جانبازان و ایثارگران است، حرکت کنیم.

رئیس مرکز مطالعات‌راهبردی‌نیروی‌‌انتظامی، خطاب به مادران، پدران، همسران و فرزندان شهدای حادثه تروریستی میرجاوه افزود: شما مدال پرافتخاری بر سینه دارید که رنگ خدایی دارد و برای آن که این مدال افتخار همیشه خوش بدرخشد و همواره چشم‌نواز باشد باید صبر و استقامت پیشه کنید.

سردار‌‌ رادان ضمن دلجویی از خانواده شهدا و جانبازان حادثه تروریستی میرجاوه گفت: تلاش‌های گسترده‌ای برای پیگیری خون شهدا و ضربه مهلک بر این گروه تروریستی که مرزبانان مدافع مرزهای سرافراز و امنیت کشورمان را به شهادت رساندند در حال انجام است.

در ابتدای این مراسم، سردار بهمن امیری مقدم فرمانده انتظامی خراسان رضوی ضمن خوشامدگویی به خانواده شهدا و جانبازان این حادثه تروریستی گفت: شما الگوی واقعی صبر و استقامت هستید و ما به وجودتان افتخار می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز