خبرگزاری کار ایران

حمید محمدی خبر داد:

روند مثبت ثبت‌نام در کاروان‌های حج/ تامین کامل مسکن حجاج‌ایرانی در مکه و مدینه

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۲۱۹

رییس سازمان حج و زیارت روند ثبت‌نام در کاروان‌های حج را مثبت ارزیابی کرد و از تامین کامل مسکن حجاج ایرانی در مکه و مدینه خبر داد.

به گزارش ایلنا، حمید محمدی در بیست و چهارمین جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان حج و زیارت گفت: تامین مسکن حجاج نهایی شده همچنین قرارداد حمل و نقل هوایی با شرکت های هواپیمایی برای انتقال حجاج سال ۹۶ در حال نهایی شدن است.

وی روند ثبت‌نام در کاروان‌های حج امسال را مثبت ارزیابی کرد و افزود: با توجه به محدودیت زمان، برنامه‌ریزی آموزش زائران و معاینات پزشکی آنها و همچنین انتخاب عوامل اجرایی کاروان‌ها و هتل‌ها و مسئولین ستادی حج با دقت نظر بیشتری انجام شده است.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با توجه به فرصت اندک باقی‌مانده تا اعزام زائران به حج تاکید کرد: جلسات برنامه‌ریزی کارگروه‌ها و نشست‌های آموزشی و توجیهی کارگزاران و عوامل ستادی حج بصورت متمرکز و استانی برگزار شود.

محمدی با اشاره به فعالیت گروه‌های غیرمجاز در زمینه سفرهای عتبات که منجر به تضییع و تهدید حقوق زائران می‌شود، از مدیران سازمان حج و زیارت درخواست کرد؛ با توجه به قوانین موجود و دیدگاه‌های نظام، هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های ذی‌ربط را برای آگاهی بخشی به مردم و فرهم کردن بستر لازم و مناسب برای اعزام و ارائه خدمات به آن‌ها به کار ببندند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز