خبرگزاری کار ایران

معاون امور بین الملل و مدارس خارج از کشور خبرداد:

تعیین تکلیف ثبت نام اتباع خارجی در مدارس ایران تا چند روز آینده

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۱۰۳

معاون امور بین الملل و مدارس خارج از کشور از تعیین تکلیف ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجی در مدارس کشور طی چند روزآینده خبر داد.

به گزارش ایلنا، سیدعلی حسینی با اشاره به این مطلب که روند ثبت نام دانش آموزانی که سال گذشته ثبت نام کرده اند، به قوّت خود باقی است، گفت: آن دسته از دانش آموزان اتباع خارجی که امسال تصمیم دارند در مدارس کشور ثبت نام کنند، ابتدا باید وضعیت هویّت آنان مشخص شود.

معاون امور بین الملل و مدارس خارج از کشور، تصریح کرد: درباره تعیین وضعیت افرادی که هویت آن ها مشخص نشده و کارت کفالت ندارند، وزارت کشور تصمیم گیری می‌کند و این موضوع طی چند روزآینده مشخص خواهد شد.

حسینی با اشاره به اینکه اداره کل امور بین الملل وزارت کشور، از مراجع بالادستی در امور دانش آموزان اتباع خارجی است، ادامه داد: باتوجه به نتیجه نهایی وزارت کشور و صدور کارت کفالت، کار ثبت نام اتباع خارجی که قصد تحصیل در مدارس کشور را دارند، آغاز می شود.

معاون امور بین الملل و مدارس خارج ازکشور یادآور شد: در حال حاضر، ۳۹۸ هزار اتباع خارجی در مدارس کشور مشغول به تحصیلند که عمدتاً از کشور افغانستان می باشند و باتوجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، تحصیل این گروه به صورت رایگان در ۲۵ هزار مدرسه کشور ساماندهی می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز