خبرگزاری کار ایران

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا مطرح کرد؛

ایجاد و ثبات امنیت در کشور، وظیفه یگان‌های ویژه در انتخابات

asdasd
کد خبر : ۴۸۹۷۷۱

فرمانده یگان های ویژه ناجا گفت: امروز با تشکیل قرارگاه ظفر در سراسر کشور و بکارگیری پلیس‌های تخصصی در عرصه تامین نظم و امنیت انتخابات، توان یگان های ویژه به دو برابر ظرفیت موجود تبدیل شده است.

به گزارش ایلنا، سردار "حسن کرمی" در صبحگاه عمومی یگان دوم موسی ابن جعفر (ع)  یگان های ویژه ناجا، حضور در عرصه انتخابات کشور را به صحنه مبارزه و جهاد خدمتگزاران برای خدمات رسانی مطلوب تر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست.

وی با بیان اینکه جابه جایی قدرت در کشورمان، با هیچ جای دنیا قابل مقایسه نیست، افزود: هدف حضور همه کاندیداها در عرصه انتخابات، خدمت به مردم انقلابی و متدین کشور است که وجه تمایز انتخابات کشورمان با سایر کشور های دنیا در همین نکته می باشد.

فرمانده پلیس ویژه ناجا با اشاره به اینکه ایجاد و ثبات امنیت در سطح کشور، وظیفه و هدف یگان های ویژه است، خاطرنشان کرد: امروز با تشکیل قرارگاه ظفر در سراسر کشور و بکارگیری پلیس های تخصصی در عرصه تامین نظم و امنیت انتخابات، توان یگان های ویژه به دو برابر ظرفیت موجود تبدیل شده است.

سردار کرمی  تصریح کرد: یگان های ویژه ناجا با آمادگی جسمانی و عملیاتی لازم و با به کارگیری تجهیزات بازدارنده بسیار مناسب و با تمرینات و تاکتیک های مستمر در قالب طرح چهارگام، در مقابله با هرگونه اقدام احتمالی دشمنان داخلی و خارجی ایستادگی خواهند کرد و جوهره ذاتی خود را به نمایش می گذارند.

بنا براعلام پایگاه خبری پلیس وی با اشاره به اهمیت وجود روحیه جهادی و انقلابی در بین کارکنان یگان های ویژه، افزود: وجود مولفه نظم و انضباط در ارتش های نوین دنیا یک التزام بی مانند است اما همین نظم و انضباط همراه با روحیه انقلابی و جهادی در بین رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و در عصر امروز با بکارگیری رویکرد اجتماعی در بین کارکنان و فرماندهان یگان های ویژه دلیل وجه تمایز با سایر واحد های این چنینی در سراسر دنیا است.

فرمانده یگان های ویژه ناجا بیان کرد: در فرهنگ ایرانی و اسلامی، اتصال قدرت مردمی با فرهنگ ایثار و شهادت، رمز موفقیت در تمامی صحنه ها بوده و ما باید به عنوان خادمان به نظام مقدس جمهوری اسلامی این تبادل رفتار و انتقال روحیه جهادی و انقلابی را زنده نگه داریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز