خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگ کننده ناجا:

تروریست‌ها تقاص عمل‌شان را پس خواهند داد

asdasd
کد خبر : ۴۸۴۱۸۶

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی با بیان اینکه تروریست ها تقاص عمل شان در به شهادت رساندن چند تن از مرزبانان غیور و دلاور پس خواهند داد، گفت: به کسانی که در صدد برهم زدن نظم و امنیت کشور هستند اجازه جولان نخواهیم داد.

به گزارش ایلنا، سردار "ایوب سلیمانی " در مراسم تجلیل از جانبازان ناجا با تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه ولادت با سعادت سالار شهیدان امام حسین (ع)؛ روز پاسدار و میلاد حضرت اباالفضل العباس (ع) ؛ روز جانباز و با تبریک و تسلیت شهادت چند تن از مرزبانان غیور و دلاور به دست دشمنان کوردل و گروهک های تروریستی ، اظهار کرد: دشمنان و تروریست ها بدانند که تقاص عمل شان را در به شهادت رساندن تنی چند از مرزبانان پس خواهند داد و ان شاءالله با عزم و اراده رزمندگان ناجا و سایر نیروهای مسلح ، وجود آنها ریشه کن خواهد شد.

وی افزود: انقلاب اسلامی پیروز شد و تداوم دارد چرا که همواره خیل عظیمی از افراد در جامعه آماده هستند تا پای جان برای پیروزی انقلاب قدم بردارند.

معاون هماهنگ کننده ناجا ادامه داد: در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی و در دوران دفاع مقدس عده ای شهید و عده ای به مقام رفیع جانبازی رسیدند تا از ارزش های نظام و انقلاب دفاع کنند.

وی اشاره کرد: اگر در دوران دفاع مقدس موفق شدیم دشمن قدار را با وجود همه پشتیبانی و حمایت هایی که در سطح بین الملل از آن می شد شکست دهیم به خاطر جانفشانی شهدا ، رزمندگان ، ایثارگران و جانبازان است.

سردار سلیمانی با اشاره به برخی ناامنی ها در منطقه خاطر نشان کرد: اگر امروز در منطقه پرآشوب، کشوری امن داریم و همه تلاش های دشمن برای خدشه  دار کردن امنیت کشور ناکام می ماند به لطف الهی ، هدایت های مقام معظم رهبری ، هوشیاری نیروهای نظامی ، انتظامی ، امنیتی و انسجام مردمی است. چرا که همواره در کشور غیورمردان و زنانی داریم که برای صیانت از کشور، جان  و مال و ... خود را فدا می کنند.

معاون هماهنگ کننده ناجا تأکید کرد: امنیت مثال زدنی کشور خونبهای شهیدان و حاصل ایثارگری جانبازان است و هرگز به کسانی که در صدد برهم زدن نظم وامنیت کشور هستند، اجازه جولان نخواهیم داد.

این مقام عالی انتظامی در ادامه با اشاره به روز جانباز عنوان کرد: تکریم و تجلیل از جانبازان ؛ تجلیل از خوبی ها و ارزش های نظام و انقلاب است، علاوه بر اینکه وظیفه داریم در مقابل جانبازان و ایثارگران سر تعظیم فرود آوریم باید همواره به یاد داشته باشیم که عزت ، صلابت ، سلامت و امنیت را مدیون کسانی هستیم که سلامت و صحت خود را فدای آرامش ما کردند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه تجلیل از جانبازان؛ شکرگزاری به درگاه خداوند است، مطرح کرد: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اذعان  دارند که پشتوانه مردمی و حرکت در مسیر  انقلاب و آرمان های نظام عامل قدرت و اقتدار کشور اسلامی مان است.

این مقام عالی انتظامی تأکید کرد: ملت همواره معتقد به نظام و انقلاب بوده و هستند و دستاوردهای مهم کشور نیز به برکت همین پشتوانه مردمی ، خون شهدا و جانبازان است.

بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، معاون هماهنگ کننده ناجا با تأکید بر اینکه قدردان جانفشانی شهدا و ایثارگری جانبازان عزیز هستیم، یادآور شد: خانواده شهدا و جانبازان نیز در اجر و پاداش ایثارگری این عزیزان شریک هستند و ما نیز همواره قدردان خانواده شهدا و جانبازان هستیم. از خداوند متعال می خواهیم که به همه ما توفیق حرکت در مسیر شهدا و جانبازان را عنایت فرماید.

تجلیل از 14 جانباز سرافراز نیروی انتظامی

گفتنی است، سردار زارعی نیز در مراسم تجلیل از جانبازان ناجا باگرامی داشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: امروز به مناسبت روز جانباز از 14 تن از جانبازان سرافراز و غیور نیروی انتظامی تقدیر و تجلیل می شود.

وی افزود: بحمدالله نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه ها برای اعتلای کشور و نظام ثابت قدم بوده و در مسیر اعتلای نظام اسلامی، شهدا و جانبازان بسیاری به کشور و نظام تقدیم کرده است.

معاون نیروی انسانی ناجا با اشاره به شهادت چند تن از مرزبانان دلاور عنوان کرد: دشمنان بدانند به این حرکت مزبوحانه پاسخ دندان شکنی خواهیم داد و برای پاسداری از دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی تا پای جان پیش خواهیم رفت.

گفتنی است، با حضور معاون هماهنگ کننده ناجا سردار " ایوب سلیمانی"،معاون نیروی انسانی " سردار زارعی"، جانشین معاون نیروی انسانی " سردار شریعتی" و رئیس ستاد عقیدتی ناجا از 14 جانباز نیروی انتظامی با اهداء لوح و هدیه تقدیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز