خبرگزاری کار ایران

پلیس راهور ناجا اعلام کرد:

بارش برف در جاده‌های ۵ استان/ترافیک پرحجم در آزادراه قم- تهران و هراز

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۱۷۶

پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی منتهی به ساعت ۹ صبح امروز را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی دوشنبه ٣٠ اسفند منتهی به ساعت 9 صبح را اعلام کرد.

پلیس راهور ناجا با اشاره به بارش برف در تعدادی از جاده‌ها و محورها اعلام کرد که این بارش در استان‌های مازندران (ارتفاعات محورهای هراز و کندوان)، البرز (محور کرج - چالوس از سه راهی دیزین تا تونل کندوان)، چهارمحال و بختیاری (محور کوهرنگ - مسجد سلیمان محدوده گردنه چری و شاه منصوری)، شرق تهران (محورهای امین آباد و هراز و اصفهان (محورهای اصفهان- الیگودرز،میمه- دلیجان و خمین- اراک شاهد بارش برف هستیم.

همچنین پلیس راهور ناجا با اشاره به بارش باران در تعدادی از محورهای مواصلاتی اعلام کرد اکثر محورهای استان‌های اردبیل، البرز،شرق تهران، فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان،یزد، گیلان و بوشهر(محور بوشهر- کنگان) شاهد بارش باران هستیم.

پلیس راهور ناجا با اشاره به ترافیک پر حجم و روان در تعدادی از جاده‌ها گفت:‌ استان قم(آزادراه قم- تهران)، محور هراز محدوده‌های تونل تکاور و امامزاده علی و سه راهی لاسم) ترافیک پرحجم و روان است.

همچنین در استان خراسان جنوبی (محورهای قائن- بیرجند و قائن- گناباد شاهد ) وزش باد همراه با گرد و خاک هستیم.

سایر محورهای مواصلاتی کشور جوی آرام و ترافیکی روان دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز