خبرگزاری کار ایران

معاون کمیته امداد استان تهران خبر داد؛

عیدی مددجویان به حساب سرپرست خانوار واریز شد

کد خبر : ۴۶۹۷۶۹

عیدی ۵۹ هزار و ۸۶ خانوار تحت حمایت این نهاد به حسابشان واریز شده و قابل برداشت است.

به گزارش ایلنا، محمدرضا شاهجانی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران از پرداخت عیدی مددجویان معادل یک ماه مستمری آنان خبر داد و گفت: عیدی ۵۹ هزار و ۸۶  خانوار تحت حمایت این نهاد به حسابشان واریز شده و قابل برداشت است.

وی با اشاره به اینکه امسال عیدی مددجویان نسبت به سالهای گذشته به موقع پرداخت شد،افزود: همچنین مستمری اسفند ماه مددجویان تحت حمایت به مبلغ بیش از  ۳۴ میلیارد و ۵۸۳ میلیون  ریال به حساب سرپرستان خانوارهای تحت حمایت واریز شده است.

شاهجانی یادآور شد: حداقل کمک معیشت ماهیانه پرداختی به خانوارهای تحت حمایت ۵۳۰  هزار ریال و حداکثر یک میلیون ریال است که معادل کمک معیشت ماهیانه به هریک از خانوارهای مددجو عیدی اعطا شده است؛کمک معیشت و عیدی خانوارهای مددجو با هدف تامین هزینه های روزمره و رفع مشکلات پیش روی این خانوارها پرداخت می شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران  با بیان اینکه تمامی خدمات کمیته امداد با هدف بهبود وضعیت معیشتی و توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت اجرا می‌شود،اظهار کرد: این امر ضمن استقلال اقتصادی خانواده‌های نیازمند، موجب خروج آنان از چرخه حمایتی کمیته امداد می‌شود.

شاهجانی بیان کرد: پرداخت کمک معیشت، اعطای کارت درمان، پرداخت هزینه تحصیل دانشجویان و دانش آموزان، پرداخت کمک درمان بیماران صعب العلاج، پرداخت کمک جهیزیه، پرداخت وام کارگشائی، مشاوره فردی و گروهی ازجمله خدمات کمیته امداد به مددجویان در طول سال است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز