خبرگزاری کار ایران

آباد:

چرا اعتبار 1700 میلیاردی برای حل مشکل ریزگردها اختصاص نمی‌یابد؟

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۰۹۶

عضو شورای شهر تهران با اعلام امادگی برای کمک به خوزستان گفت: همه باید باید شهروند افتخاری خوزستان باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، معصوبه آباد در سیصد و سی و دومین جلسه شورای شهر تهران، با بیان اینکه بیش از سی سال است که مردم خوزستان با تنی زخمی و خسته از 8 سال دفاع مقدس زیر مشکلات دست و پا می زنند، گفت: این مشکلات در یک شب به وجود نیامده و طی سالیان جنگ مشکلات زیادی برای شهروندان خوزستان ایجاد شده است.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر تبدیل جریان دفاع مقدس به یک جریان ملی، افزود: در زمان جنگ، تمام مردم ایران خود را شهروند خوزستان می دانستند، اکنون نیز مردم باید خود را به عنوان جزئی از مردم خوزستان و شهروند افتخاری بدانند.

آباد با اشاره به شناسایی نقاط بحرانی ریزگردها، اضافه کرد: با توجه به شناسایی این نقاط، جای سوال دارد که چرا رقم هزار و 700 میلیارد تومان که گفته می شود با این اعتبار مشکل ریزگردها حل می شود، برای برطرف کردن مشکلات مرتبط با ریزگردها اختصاص پیدا نمی کند.

وی با تاکید بر توجه به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری درباره مردم خوزستان، گفت: فرمایش اخیر مقام معظم رهبری باید جدی گرفته شود تا از این طریق به مردم خوزستان کمک شود.  در حال حاضر همه مردم باید شهروند افتخاری خوزستان شوند.

این عضو شورای شهر ادامه داد: شورای شهر تهران و شهرداری باید در راستای کمک به مردم خوزستان اقداماتی را در دستور کار قرار دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز