خبرگزاری کار ایران

معاون عملیات ناجا:

تمرکز بر بازرسی‌های استانی بیشتر شده‌است

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۷۲۹

معاون عملیات ناجا با بیان اینکه بازرسی ها موید اقدامات رو به جلو و پیشرفت معاونت عملیات است، گفت: به جد در تلاش هستیم با تکیه بر روحیه جهادی، همت، برنامه‌ریزی، هوشیاری، تلاش و به کارگیری تجهیزات به روز مأموریت ها را پیش ببریم.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار "سیدحسن بتولی" در همایش سراسری معاونان عملیات استان های سراسر کشور با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: این معاونت در طول سال جاری خدمات مطلوبی انجام داده و با ارزیابی های صورت گرفته، شاخص ها نشانگر این است که اکثر استانها در مسیر مأموریت ها موفق بوده اند که این موفقیت ها حاصل هدایت های فرماندهی محترم ناجا، هیئت رئیسه و همکاری و تعامل کارکنان معاونت عملیات است.

وی افزود: همایش سه روزه ای را پیش رو داریم در این همایش ضمن بررسی عملکرد سال 95، برنامه های پیش رو اعلام و ارزیابی کلی از عملکرد این معاونت صورت می گیرد.

معاون عملیات ناجا ادامه داد: در این همایش راهکارهای نو و راهبردی که اجرای مأموریت ها را هموارتر می کند نیز ارائه می شود و با معرفی نکات ضعف ، راه حل هایی ارائه می شود.

سردار بتولی با اشاره به راه اندازی اداره کل بازرسی در این معاونت طی سال جاری عنوان کرد: تمرکز بر بازرسی های استانی بیشتر شده به طوری که در طول سال جاری 15 استان را به مدت 30 روز توسط 210 نفر مورد بازرسی قرار دادیم همچنین 14 مورد بازرسی نامحسوس طی بازه زمانی 40 روزه نیز صورت گرفته که بازرسی ها موید اقدامات رو به جلو و پیشرفت معاونت عملیات است.

وی عنوان کرد: این معاونت، یک معاونت عملیاتی و اجرایی است و بسیاری از عملکردها و اقدامات با ارقام و اعداد قابل تشریح و توضیح نیست و به جد در تلاش هستیم با تکیه بر روحیه جهادی، همت ،برنامه ریزی، هوشیاری، تلاش و به کارگیری تجهیزات به روز مأموریت ها را پیش ببریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز