خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران:

چهارمین پیکر یافت‌شده همچنان در میان آوار است/آواربرداری از طبقه همکف پلاسکو طی روزهای آینده

asdasd
کد خبر : ۴۵۱۹۷۰

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با بیان اینکه چهارمین پیکر باید در مراحل پایانی از میان آوار خارج شود، گفت: پس از پایان کار آواربرداری، شش متر از طبقه همکف نیز برای جستجوی مفقودان آواربرداری خواهد شد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: پیکر یافته‌ شده‌ای که در میان آوار ساختمان پلاسکو قرار دارد؛ همچنان قابلیت خروج از زیر آوار را ندارد و این کار باید در مراحل پایانی آواربرداری انجام شود.

وی در ادامه با بیان اینکه آواربرداری همچنان ادامه دارد و تاکنون به مدت 145 ساعت عملیات آواربرداری و امداد و نجات در محل حادثه انجام گرفته است، گفت: تاکنون بیش از 15 هزار تن ضایعات شامل آهن شکسته، نخاله و بتن در قالب 1100 دستگاه کمپرسی از این محل خارج شده است.

ملکی با اشاره به اینکه در حال کشیدن دیواری در محل پاساژ قدیم پلاسکو هستیم تا خیابان جمهوری را از محل این ساختمان جدا کنیم، اظهار کرد: با این کار از روز شنبه محدوده خیابان جمهوری بازگشایی می‌شود و از ضلع شمال شرقی ساختمان کار دنبال خواهد شد تا کسبه محل نیز بتوانند به کار خود ادامه دهند.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران با تاکید بر این ظرف امروز و فردا کار آواربرداری به پایان رسیده و به طبقه همکف خواهیم رسید، افزود: پنج الی شش متر نیز از این طبقه آواربرداری خواهیم تا چنانچه فرد یا افرادی در این طبقه بودند به آنها دسترسی پیدا کنیم.

وی افزود: در شب گذشته با بررسی مجدد نقشه‌ها و مطالعات میدانی فرمانده عملیاتی میدان کانالی در ضلع شرقی ساختمان حفر کردیم که به اتاقک تاسیسات برقی ساختمان رسیدیم و پس از برش دیواره اتاقک دو آتش‌نشان وارد محوطه شدند اما هیچ فردی در آن نقطه حضور نداشت و عملیات همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز