خبرگزاری کار ایران

عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا:

تعداد فوتی‌های حادثه پلاسکو تاکنون 3 نفر بوده است/ گروه‌های امداد به آواربرداری سرعت بخشیدند

asdasd
کد خبر : ۴۵۰۱۴۱

سخنگوی اورژانس تهران تاکید کرد تعداد شهدای حادثه ساختمان پلاسکو تاکنون 3 نفر بوده است.

محسن عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت حادثه ساختمان پلاسکو گفت: همکاران امدادگر ما دو پیکر دیگر را که متعلق به آتش‌نشانان فداکار ما بودند از زیر آوار بیرون آوردند که تاکنون 3 پیکر از زیر آوار بیرون آورده شده‌اند.

وی ادامه داد: از مجموع 117 نفر مصدومان حادثه 37 نفر به بیمارستان‌های مختلف منتقل شدند که از این 37 نفر 5 نفر بستری شدند و یک  نفر هم فوت کرد تا تعداد فوتی‌ها به نفر برسد.

سخنگوی اورژانس تهران درباره خبر کشف 4 پیکر دیگر در محل حادثه نیز گفت: متاسفانه این خبر در فضای اینترنتی منتشر شد که بلافاصله از سوی سخنگوی آتش‌نشانی تکذیب شد. در حال حاضر فقط همان دو پیکر از زیر آوار بیرون آورده شده است.

عباسی در ادامه متذکر شد: ما هم ندیدیم 4 پیکر از زیر آوار خارج شود بنابراین این خبرها تایید نشده و نباید منتشر شوند. البته اخباری هم درباره ارسال پیام‌های کمک از بخش‌های زیرین ساختمان پلاسکو مطرح شد که گروه‌های امداد چندین بخش را کندند تا به زیر زمین رسیدند ولی مشخص نشد کسی زنده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر به گروه‌های امداد به آواربرداری سرعت بخشیدند تا بتوانند با کنار زدن آوارها اجساد یا مجروحان را بیرون بیاورند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز