خبرگزاری کار ایران

فرمانده مرزبانی ناجا تاکید کرد:

ضرورت استمرار آموزش‌های تخصصی و به روز مرزبانان

asdasd
کد خبر : ۴۴۶۹۳۶

فرمانده مرزبانی ناجا در پایش هوایی مرزهای جنوبی و میانی سیستان وبلوچستان از آمادگی و توان بالای رزمی ماموران مرزبانی استان در حفظ وکنترل مرزهای حوزه استحفاظی خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار " قاسم رضایی" در بازدید هوایی از خط مرز دریایی چابهار تا مرزهای میانی سیستان و بلوچستان ضمن توقف در منطقه مرزی "نگور"با حضور در پاسگاه مرزی "دیانت"، از نزدیک از اقدامات و امکانات مراقبتی این پاسگاه بازدید و با کارکنان آن دیدار و گفت و گو کرد.

وی ضمن بازدید و نظارت بر حسن اجرای طرح های عملیاتی درحفظ و مراقبت های مرزی و ابلاغ آخرین توصیه های مراقبتی و تخصصی در دیدار با پرسنل پاسگاه مرزی "دیانت"، گفت: مسئولیت تک تک شما در تامین امنیت حوزه استحفاظی بسیار حساس و پایداری امنیت یک منطقه منوط بر حسن انجام صحیح وظایف محوله است که بحمد اله شما عزیزان با آمادگی بالای عملیاتی همراه با روحیه ایثارگری این مهم را به خوبی ثابت کرده اید.

فرمانده مرزبانی ناجا در پایش و رصد هوایی منطقه سیستان و بلوچستان از حوزه دریا تا مرزهای میانی استان از آمادگی روحی و توان رزمی مرزبانان در کلیه نقاط مرزی این استان خبر داد و تاکید کرد: این توان بالای رزمی کارکنان باعث پایداری امنیت در سیستان و بلوچستان شده است. 

عیادت ودلجویی فرمانده مرزبانی ناجا از مجروحان حادثه جکیگور

سردار"رضایی" در ادامه سفر خود در مرزهای جنوبی و میانی سیستان و بلوچستان از مجروحان حادثه جکیگور نیز عیادت و دلجویی کرد.

 مقام ارشد مرزبانی کشور در این دیدار، با اشاره به رشادت و ایثار مرزبانان در جلوگیری از ورود اشرار مسلح به داخل خاک کشورمان، گفت: شما عزیزان دلاور با رشادت خود امنیت را به هموطنان هدیه دادید و با از جان گذشتگی خود سد راه ورود مزدوران به عمق خاک کشور شدید که این اقدام شما اجر معنوی بسیاری دارد.

وی سپس با کادر پزشکی این مرکز درمانی دیدار و ضمن اطلاع از آخرین اقدامات درمانی آنها، بیان داشت: اقدامات و تلاش شما در مداوای این مجروحان تداعی کننده تلاش و ایثار کادر درمانی در دوران هشت سال دفاع مقدس است که با کوشش شبانه روزی در جهت مداوای مجروحان جبهه و جنگ از هیچ تلاشی فروگذار نبودند، هم اکنون نیز اقدامات درمانی شما از رزمندگان مجروح، ادامه دهنده راه آن عزیزان است.

همچنین رئیس این مرکز درمانی، گفت:من و همکارانم بسیار خوشحال و مفتخریم که در درمان این رزمندگان مرزدار سهیم هستیم، یقین دارم که امنیت خوب و پایداری که هم اکنون در این منطقه و کل کشور حاکم است حاصل تلاش و ایثار تمامی مرزبانان میهن اسلامی است؛ قطعاً تمام تلاش و اقدامات لازم را برای درمان این عزیزان به کار می بریم.

 توان بالای رزمی  مرزبانان در حفظ و کنترل مرزهای استان

سردار رضایی همچنین در پایان سفر سه روزه خود در کمیسیون عملیاتی استان که در زاهدان برگزار شد، گفت: در بازدید از نوار مرزی استان، الحمدلله در تمامی یگانهای مرزی روحیه بالا کارکنان همراه با توان رزمی آنان کاملا مشهود بود که همواره باید در حفظ این روحیه و توان تلاش کرد.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به دیدار و عیادت از مجروحان حادثه جکیگور و روحیه بالا و ایثار آنان در جلوگیری از ورود اشرار به خاک کشور، یادآور شد: هنگام بازدید از منطقه در گفت و گو با مرزداران، روحیه بالایی از آنان دیدم که این روحیه و شهامت آنان در مقابله با اشرار تداعی روحیه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در برابر مزدوران بعثی بود که این جای شکر و قدردانی دارد.

سردار رضایی، وضعیت امنیتی مرزهای سیستان و بلوچستان را مطلوب عنوان کرد و گفت: این امر، حاصل تلاش و مجاهدت تمام مرزبانانی است که در جای جای مرزهای گسترده استان حضوری فعال دارند و در سخت ترین شرایط جغرافیایی و جوی در حفظ و مراقبت از کیان میهن اسلامی با جانفشانی در حال انجام وظیفه هستند.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اهمیت و استمرار آموزش های تخصصی و به روز برای پرسنل مرزبانی، خاطر نشان کرد: فرماندهان با توجه به اهمیت و حساسیتی که ماموریت های مرزبانی دارد باید همواره در استمرار و به روز کردن آموزش های تخصصی و میدانی اهتمام ویژه داشته باشند و این مهم را از وظایف اصلی ماموریتی خود قلمداد کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز