خبرگزاری کار ایران

توکلی به ایلنا خبر داد:

امروز آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون ارشد

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان آزمون ورودی دوره کار‌شناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۶ تمامی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی تا ساعت ۲۴ امروز ‌شنبه، ۱۱ دی فرصت دارند برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کنند.

حسین توکلی؛‌ مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اعلام این مطلب، اظهار کرد: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره کار‌شناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۶ تمامی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین بیست و دومین المپیاد علمی و دانشجویی که از روز (چهارشنبه) اول دی ماه جاری منحصرا از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور شروع شده بود، ساعت ۲۴ امروز ‌شنبه، یازدهم دی ماه جاری به پایان می‌رسد.

توکلی با اشاره به اینکه تمام داوطلبانی که در آزمون کار‌شناسی ارشد ۹۶ و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور شرکت کرده باشند، به عنوان داوطلب متقاضی دانشگاه آزاد اسلامی نیز تلقی  می‌شوند، گفت: داوطلبانی که برای شرکت در آزمون کار‌شناسی ارشد سال ۹۶ از طریق سایت دانشگاه آزاد اسلامی ثبت‌نام کرده‌اند، باید حداکثر تا پایان امروز ‌شنبه یازدهم دی ماه از طریق سایت سنجش آموزش کشور مجددا برای ثبت نام اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش ادامه داد: تا صبح امروز، ۵۸۶ هزار و ۳۴۹ داوطلب برای شرکت در آزمون دوره کار‌شناسی ارشد سال ۹۶ ثبت نام کرده‌اند.

کد خبر : ۴۴۳۱۲۵