خبرگزاری کار ایران

مرگ پسر بچه 6 ساله به علت سوختگی در حریق اتوبوس + عکس

asdasd
کد خبر : ۴۳۹۶۲۵

اتوبوسی که از شهر «شیردی» راهی حیدرآباد بود، در نزدیکی «هومن‌آباد» آتش گرفت و 28 نفر از 29 مسافر آن با درجات مختلف سوختگی، از این حادثه جان سالم به در بردند.

به گزارش ایلنا، یک اتوبوس خصوصی که با 29 مسافر از «شیردی» عازم «حیدرآباد» هند بود، در نزدیکی «هومن‌آباد» در مجاورت ایالت «کارناتاکا» آتش گرفت که به مرگ پسر 6 ساله اهل «تانوکو» از ایالت «آندرا پِرادش» منجر شد. سه مسافر دیگر با سوختگی شدید به سرعت به بیمارستانی در آن حوالی منتقل شدند که خوشبختانه مسؤولان بیمارستان پس از مدتی اعلام کردند خطر رفع شده است.

بنا به گفته شاهدان عینی، این اتوبوس در نزدیکی «هومن‌آباد» در حدود 170 کیلومتری شهر «حیدرآباد» ناگهان دچار آتش‌سوزی شد. اگرچه نیروهای پلیس و آتش‌نشانی به سرعت به محل حادثه رسیدند، ولی از اتوبوس فقط اسکلتی آهنی بر جای ماند. پلیس بلافاصله به هماهنگی آمبولانس‌ها پرداخت و به پزشکان بیمارستان آماده‌باش داد. در نتیجه، درمان مصدومان تقریباً در اسرع وقت آغاز ‌شد.

بنا بر اظهارات رئیس اداره حمل و نقل منطقه «تِلانگانا»، این اتوبوس تحت مالکیت شرکت «کاوِری ترَوِلز» در شهر «پوندیچِری» به ثبت رسیده است. بنا به گفته وی، پلیس علت حادثه را اتصال کوتاه در تابلو برق تشخیص داده است.

تکذیب احتمال خرابکاری

رئیس‌ پلیس شهر «بیدر» هنگام مصاحبه و پاسخ به سؤالات خبرنگاران در «هومن‌آباد»، احتمال خرابکاری را تکذیب و علت آتش‌سوزی را اتصال کوتاه عنوان کرد. کمی قبل از وقوع حریق، جرقه‌هایی از خروجی برق پشت صندلی راننده که برای شارژ موبایل مورد استفاده قرار می‌گرفت، دیده شده بود. مواد و تزئینات قابل اشتعال در این اتوبوس لوکس بلافاصله آتش گرفتند.

راننده فوراً اتوبوس را متوقف کرد، به بیرون دوید و از مشتریان رستوران بین‌راهی و همچنین پمپ بنزین نزدیک محل حادثه کمک خواست. این افراد به سرعت با شکستن شیشه‌ها 28 نفر از 29 مسافر اتوبوس را بیرون کشیدند.

گفته شده است که خواهر و مادر پسرک جان ‌باخته، از این سانحه جان سالم به‌ در برده‌اند.

مرگ پسر بچه 6 ساله به علت سوختگی در حریق اتوبوس + عکس

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز