خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران خبر داد:

207 مورد فوت ناشی از حوادث کار در هفت ماهه امسال

asdasd
کد خبر : ۴۳۹۱۹۵

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران از کاهش حدود 6 درصدی فوت ناشی از حوادث کار از ابتدای فروردین تا پایان مهرماه امسال در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از اداره کل پزشکی قانونی استان تهران، مسعود قادی پاشا گفت: 207 مورد فوت ناشی از حوادث کار در هفت ماهه امسال به مراکز پزشکی قانونی استان تهران ارجاع شده است .

وی خاطر نشان کرد: این شمار فوت ناشی ازحوادث کار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته (1394) که شمار فوت ناشی از حوادث کار 220 تن اعلام شده بود 9 / 5 درصد کاهش ، نشان می دهد .

قادی پاشا افزود: از کل فوت شدگان ناشی از حوادث کار در هفت ماه امسال 204تن، مرد و3 تن زن بودند.

براساس قوانین موجود، حوادث ناشی از کار با 2 ویژگی، مشخص می شوند؛ حوادثی که در حین انجام وظیفه و حوادثی که به سبب انجام وظیفه رخ می دهند.

با بررسی آمارهای منتشر شده در سال های اخیر، سقوط از بلندی،اصابت جسم سخت،سوختگی و کمبود اکسیژن از جمله مهم ترین عوامل فوت ناشی از حوادث کار در کشور است که با رعایت نکات ایمنی به ویژه در موارد کار در ارتفاعات می توان بروز این حوادث را تا حد قابل توجهی کاهش داد.

در سال گذشته(1394) یکهزار و 494 تن در حوادث ناشی از کار در کشور جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با سال قبل از آن(1393) با آمار تلفات حوادث کار یکهزار و 891 تن بود، 21 درصد کاهش داشت.

همچنین در سال گذشته از کل تلفات حوادث کار در کشور یکهزار و 479 تن، مرد و 15 تن زن بودند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز