خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور:

تصادف زنجیره‌ای با مرگ ٣ نفر تمام شد

asdasd
کد خبر : ۴۳۸۴۶۷

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: ٣ تصادف تنها به فاصله چندساعت کام پنجشنبه جاده ها را تلخ کرد.این حوادث در مجموع، به مجروح شدن ١١ نفر و کشته شدن ٣ نفر ختم شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی درباره تصادفی که ساعت ١٦ پنجشنبه در استان آذربایجان شرقی اتفاق افتاده، گفت: واژگونی مینی بوس ایویکو که ١٤ نفر سرنشین داشت، در محور کیلومتر ١٥ مرند-صوفیان، باعث مجروح شدن ٣ نفر شد. علت این حادثه تخطی از سرعت مطمئنه بوده است.

وی افزود: به فاصله یک ساعت و نیم بعد، تصادف دیگری در استان خراسان جنوبی اتفاق افتاده که باعث مجروح شدن ٥ نفر شد.

سرهنگ رحمانی در این باره گفت: ساعت ١٧:٣٠ پنجشنبه، پلیس راه دیهوک، تصادف یک دستگاه پژوپارس و پراید را در محور کیلومتر ٤٧ بیرجند گزارش داد که مشخص شد علت آن تجاوز به چپ پژو بوده است.

رحمانی ادامه داد: شمال استان فارس هم دیروز شاهد حادثه ای بود که متاسفانه منجر به فوت شده است.

به گفته رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، این تصادف که ساعت ١٨:٤٥ در محور کیلومتر ١٥ خرامه- آرمستان و بین ٤ وسیله اتفاق افتاده، متاسفانه ٣ کشته و ٣ مجروح به جای گذاشت. سواری پژو ٢٠٦، پراید، سمند و وانت نیسان در این تصادف با هم برخورد کردند که مقصر آن انحراف به چپ پژو ٢٠٦ بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز