خبرگزاری کار ایران

طی سالجاری؛

148 میلیارد ریال پوشاک قاچاق در هرمزگان کشف شد

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و کشف 148 میلیارد و 633 میلیون ریال پوشاک قاچاق طی هشت ماهه امسال در سطح استان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار "عزیزاله ملکی" گفت: در ادامه طرح‌های ویژه مقابله با قاچاق کالا و ارز و در راستای دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی، مأموران انتظامی استان با انجام کار اطلاعاتی و عملیاتی و اشرافیت بر سایر محورهای اصلی و فرعی  در هشت ماهه امسال 369 دستگاه خودرو سبک و سنگین و سه فروند شناور حامل پوشاک قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از شناور و خودروها جمعا 743 هزار و 166 ثوب انواع البسه و پوشاک خارجی کشف و در این رابطه 389 نفر از عوامل و عناصر فعال در قاچاق پوشاک دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام ارشد انتظامی ارزش ریالی کالاهای قاچاق مکشوفه در این مدت را 148 میلیارد و 633 میلیون ریال عنوان کرد و اظهارداشت : مقابله جدی و بی امان با اخلالگران نظام اقتصادی کشور از اولویت های مهم و اساسی نیروی انتظامی در سال جاری بوده و بیشترین تلاش بر روی قاچاق کلان صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در راستای شناسایی و کشف جرایم، از عموم مردم خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه قاچاق کالا در سطح خرد و کلان و اقدام مجرمانه توسط افراد منفعت طلب و قانون گریز، در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

کد خبر : ۴۳۸۲۸۹