خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته پژوهش انجام شد:

ایجاد اتاق فکر امداد و نجات

asdasd
کد خبر : ۴۳۸۱۳۵

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از تشکیل اتاق فکر در این سازمان به منظور تصمیم سازی‌ عملیاتی، خلق ایده‌های نو و کارآمد و تولید فکر و اندیشه در حوزه امداد و نجات خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، مرتضی سلیمی با اعلام این خبر توضیح داد: این اتاق‌های فکر با استفاده از پتانسیل علمی و تجربی خبرگان، پیشکسوتان و نخبگان داوطلب جمعیت هلال احمر و اساتید دانشگاهی در حوزه برنامه‌ریزی عملیات، لجستیک و تجهیزات امداد و نجات و منابع انسانی سعی بر حل مشکلات و چالش‌های عملیات امداد و نجات خواهد داشت.

وی گفت: دبیرخانه این اتاق‌های فکر، همزمان با هفته پژوهش ایجاد شده و فعالیت‌های مستمر خود را آغاز خواهد کرد.

دکتر احمد سلطانی، معاون برنامه‌ریزی و آموزش‌های تخصصی سازمان امداد و نجات هم با اعلام آغاز فعالیت شورای پژوهشی سازمان امداد و نجات، عنوان کرد: این شورا به منظور انسجام بخشی و جهت‌دهی فعالیت‌های پژوهش‌محور و هدایت و ساماندهی پژوهش‌های امدادگران و داطلبان عملیاتی جمعیت فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

وی با بیان اینکه نیازسنجی صحیح پژوهشی یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر حوزه پژوهشی است، گفت: معاونت آموزش و پژوهش هر سال اقدام به جمع‌آوری نیازها و اولویت‌های پژوهشی سازمانهای زیرمجموعه می‌کند و یکی از اهداف این مجموعه نیازسنجی صحیح و بر اساس نیاز، هدایت طرح‌های پژوهشی ارائه شده به سازمان در قالب طرح‌های دانشجویی و کاربردی به منظور استفاده اثربخش از نتایج آنها و ... است.

سلطانی افزود: تشکیل این شوراها با ابلاغ و هماهنگی معاونت آموزش و پژوهش به منظور کاربردی کردن پژوهش‌های سازمان امداد و نجات و استفاده بهینه از نتایج طرح‌های پژوهشی صورت گرفته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز