خبرگزاری کار ایران

مدیر کل دفتر تأمین مسکن کمیته امداد:

۱۰ درصد از مددجویان کمیته امداد فاقد مسکن مناسب هستند

asdasd
کد خبر : ۴۳۵۵۶۷

مدیر کل دفتر تأمین مسکن کمیته امداد گفت: مسکن ۳۵۰ هزار خانوار تحت حمایت در مناطق روستایی کشور نیازمند بهسازی و مقاوم سازی است.

به گزارش ایلنا، درجلسه تأمین مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد که  با حضور مدیرکل تأمین مسکن و امور مهندسی کمیته امداد، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل کمیته امداد و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی در محل استانداری استان تشکیل شد، ابراهیم بازیان، مدیرکل دفتر تأمین مسکن کمیته امداد کشور در این جلسه با بیان اینکه  سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری بر دو موضوع تامین مسکن محرومان و مسکن روستاییان  تاکید دارد، گفت: بر همین اساس کمیته امداد در این دوره از فعالیت خود تأمین مسکن  و ارائه خدمات عمرانی به مددجویان را به عنوان یک خدمت راهبردی در دستور کار خود دارد.

 وی با اشاره به اینکه یک میلیون و ۷۰۰ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد کشور هستند، گفت: ۱۰درصد از این جمعیت فاقد مسکن مناسب هستند و مسکن ۳۵۰ هزار خانوار  تحت حمایت در مناطق روستایی کشور نیز نیازمند بهسازی و مقاوم سازی است که در نظر داریم طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در یک برنامه سه ساله مسکن این مددجویان  احداث و به آنان تحویل داده شود.

بازیان با بیان اینکه یکی از بهترین راه های کنترل و از بین بردن فقر اعطای مسکن به نیازمندان است، افزود: تصمیم بر این است که از تمامی ظرفیت‌های دولت و مجلس جهت تأمین مسکن نیازمندان استفاده کنیم تا هیچ نیازمندی در کشور دغدغه تامین مسکن نداشته باشد.

مدیرکل تأمین مسکن کمیته امداد موضوع مهم در بحث مسکن را ورود خیران و استفاده از ظرفیت آنها عنوان و بیان کرد: رویکرد کمیته امداد ساخت و بهسازی مسکن مددجویی در مناطق روستایی، شهری و کمتر توسعه یافته است که اگر بتوانیم مشکلات مسکن آنان را با همکاری و مشارکت خیران و موسسه های خیریه رفع کنیم، بسیاری از مشکلات مددجویان نیز بر طرف خواهد شد.

بازیان با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد  در امر مسکن جزو استان‌های در اولویت اعطای مسکن به مددجویان است، اظهار کرد: اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته که امید است با همکاری دستگاه های اجرایی گام های موثرتری برای خانه دار شدن نیازمندان برداشته شود.

شایسته ذکر است؛ یک دستگاه واحد مسکونی با حضور مدیرکل تأمین مسکن و امور مهندسی کمیته امداد در روستای مهریان به نمایندگی از ۵۹ واحد مسکن مددجویی دیگر به بهره برداری رسید

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز