خبرگزاری کار ایران

کاشانی در صحن شورای شهر تهران:

تغییر وضعیت کارکنان شهرداری باید به تصویب شورا برسد

asdasd
کد خبر : ۴۳۵۳۴۸

عضو شورای شهر تهران با اشاره به تغییر وضعیت 5 هزار کارمند شهرداری از قراردادی به پیمانی گفت: این موضوع باید به تصویب شورای شهر برسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حبیب کاشانی در جلسه امروز شورای شهر تهران نسبت به تغییر وضعیت 5 هزار کارمند و کارگر شهرداری از قراردادی به پیمانی بدون مصوبه شورای شهر تهران تذکر داد.

وی گفت: یک کار بسیار خوبی در شهرداری اجرا شده و آن تغییر وضعیت 5 هزار کارمند و کارگر از قراردادی به پیمانی است تا امنیت شغلی این افراد افزایش پیدا کند.

عضو شورای شهر تهران یادآور شد: در گذشته نیز این اتفاق افتاده و ما نمی دانیم که شورای شهر در کجای این دستورالعمل قرار گرفته است.

وی گفت: آیا تغییر وضعیت قرارداد به پیمانی سبب تغییر بودجه می‌شود؟ سیاست های استخدامی چیست و چه افرادی با چه مدرکی استخدام خواهند شد؟ جواب این دو سوال نشان می دهد که شورای شهر باید در سیاست گذاری این مسئله دخالت داشته باشد.

کاشانی افزود: بعد از آنکه استخدام تمام شد و عده ای قبول نشدند به ما مراجعه می کنند که چرا این اتفاق نیفتاده است. حق شورا در سیاست گذاری را تضییع نکنیم.

وی خاطر نشان کرد: یکی از اتهامات قدیمی این بوده که هرکس قبول نمی شد، می گفت «ما مشهدی نبودیم و استخدام نشدیم». البته این موضوع اشتباه است اما اگر مراحل آزمون، ثبت نام و ... مشخص باشد، این مسائل پیش نمی‌آید.

عضو شورای شهر تهران باردیگر تأکید کرد که شورای شهر با این استخدام موافق است.

در ادامه محسن پیرهادی در توضیح گفت: از آنجا که در جریان این موضوع هستم بگویم که صرفا تغییر قرارداد صورت می گیرد و استخدام جدیدی در کار نیست.

وی ادامه داد: بنابر این افزایش هزینه نخواهیم داشت و شاید کاهش هزینه نیز صورت بگیرد ولی در نهایت به فکر امنیت شغلی کارمندان هستیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز