خبرگزاری کار ایران

پیام رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور به مناسبت روز دانشجو

مسعود شفیعی در پیامی سالگرد حماسه 16 آذر را به جامعه علمی و دانشگاهی کشور به خصوص دانشجویان عزیز تبریک گفت.

به گزارش ایلنا از اداره کل روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای متن پیام منتشر شده به شرح ذیل است:

بدون شک، نعمت بزرگ استقلال و آزادی و امنیت پایدار امروز کشورمان مرهون مجاهدت و فداکاری جوانان و دانشمندان بزرگواری است که با خون خود نهال پر خیر و برکت انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.

آن نهال که امروزه به درختی تنومند و استوار تبدیل شده، حال به دست شما عزیزان سپرده شده است. این مسوولیتی بس سنگین و بزرگ است که همه ملت و به خصوص شما دانشجویان مسلمان که به حق سردمداران پیشرفت و ترقی این کشور هستید، در قبال آن وظیفه دارید.

 16 آذر، روز دانشجو فرصتی ارزشمند برای بررسی هویت تاریخی و رسالت ملی و دینی دانشجویان است.  جنبش اصیل دانشجویی پس از فروپاشی نظام ستم شاهی و برقراری نظام مقدس جمهوری اسلامی، به تعقیب آرمان‌های ارزشی خویش در مبارزه با استکبار و عدالت خواهی پرداخت و در ادامه فعالیتهای خود پاسداری از نظام نوپای انقلاب، تلاش برای آبادانی و پیشرفت کشور و مقابله با توطئه‌های دشمنان اسلام را سرلوحه کار خویش قرار داد.

دانشجوی آگاه با الهام از سیره سیاسی الهی امام امت(ره)، نصایح رهبر فرزانه انقلاب و حرکت در خط سرخ شهادت ،توانسته است دور از هیاهوی تبلیغاتی دشمنان، استقلال طلبی، آزادی خواهی و استکبار ستیزی خود را حفظ کند.

اینجانب ضمن پاس داشت یاد و خاطره شهدای مبارزه با استکبار در روز  16آذر 1332، به عنوان نماد آزادگی و استکبار ستیزی دانشجوی مسلمان، توفیقات روزافزون خانواده بزرگ دانشگاه فنی و حرفه ای کشور را در همه امور به ویژه در عرصه فعالیت‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

کد خبر : ۴۳۴۸۵۴