خبرگزاری کار ایران

کشف 7 تن و 700 کیلو مواد افیونی در هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۴۳۴۳۱۲

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف هفت تن و 700 کیلو انواع موادمخدر و افزایش 49 درصدی کشفیات مواد افیونی طی آبان ماه امسال در سطح استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار "عزیزاله ملکی" گفت: در راستای مقابله با سوداگران مرگ، پلیس استان هرمزگان با پیگیری و اشراف کامل اطلاعاتی بر محورهای مواصلاتی استان در آبان ماه امسال، 6 باند موادافیونی را متلاشی و 630 قاچاقچی،توزیع کننده، معتاد و خرده فروش مواد مخدر را دستگیر کرد.

وی با اشاره به توقیف 84 دستگاه خودرو و موتورسیکلت، از کشف هفت تن و 700 کیلو انواع موادمخدر در یک ماه گذشته خبر داد و گفت: از این میزان مواد کشف شده، پنج تن و 744 کیلو تریاک، یک تن و 641 کیلو حشیش، 308 کیلو هروئین و هفت کیلو سایر مواد بوده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 49 درصد افزایش کشفیات داشته ایم.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی ،کشف جرایم و دستگیری مجرمان، خطاب به افراد فرصت طلب و قانون گریز گفت: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب ماموران در شناسایی و کشف جرایم، از این پس با جدیت بیشتری با مجرمان برابر قانون رفتار می کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز