خبرگزاری کار ایران

رییس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور در گفت‌وگو با ایلنا:

اعلام آمار فوتی‌ها فعلا مقدور نیست/ تعداد کشته‌شدگان افزایش می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۴۳۲۱۳۲

رییس اورژانس کشور در خصوص تعداد فوتی‌ها در حادثه برخورد دو قطار در سمنان گفت: متاسفانه با توجه به ابعاد سانحه تعداد فوتی‌ها زیاد خواهد شد، اما به دلیل وجود آتش در محل حادثه فعلا نمی‌توانیم؛ تعداد دقیق فوتی‌ها را اعلام کنیم.

حسین کولیوند؛ رییس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور در خصوص آخرین وضعیت مصدومان سانحه برخورد قطارها در سمنان به خبرنگار ایلنا گفت: تا الان 71 نفر از مصدومان را به شهرستان‌های دامغان و سمنان منتقل کردیم و وضعیت جسمانی آنها در شرایط خوبی قرار دارد و مشکل خاصی گزارش نشده است و همچنان نیروهای امدادی مستقر در محل حادثه در حال انتقال مصدومان به بیمارستان و درمانگاه‌ها هستند.

وی ادامه داد: مرکز سوختگی اورژانس مازندران و تهران در آمادگی کامل به سر می‌برند تا در صورت نیاز به مصدومان خدمات لازم را ارائه دهند. بالگردها و نیروهای خدمات‌رسانی در محل حاضر هستند. یکی از مشکلات اصلی ما اطفای حریق است که هنوز نتوانستیم آتش را خاموش کنیم تا خاموش نشدن آتش نمی‌توانیم تعداد کامل فوتی‌ها را اعلام کنیم، زیرا هنوز مشخص نیست چه تعداد از هموطنانمان در داخل آتش جان خود را از دست دادند.

رییس اورژانس کشور در خصوص تعداد فوتی‌ها در حادثه دو قطار در سمنان گفت: متاسفانه با توجه به ابعاد سانحه تعداد فوتی‌ها زیاد خواهد شد؛ اما به دلیل وجود آتش در محل حادثه فعلا نمی‌توانیم تعداد دقیق فوتی‌ها را اعلام کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز