خبرگزاری کار ایران

سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور:

شهرداران توجه ویژه‌ای به هموطنانی که در شرایط بد سرپناهی قرار گرفته‌اند، داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۴۳۱۹۷۶

سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور از شهرداران و دهیاران سراسر کشور درخواست ‌کرد با توجه به استقرار شرایط آب و هوائی زمستانی در کشور و برودت شدید هوا، ضمن پیگیری خدمات و مأموریت های جاری خود متناسب با این شرایط، توجه و اهتمام ویژه ای را نسبت به آن دسته از هموطنان که در شرایط بد سرپناهی قرار گرفته اند بکار بندند.

به گزارش ایلنا، سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور با توجه به استقرار شرایط آب و هوائی زمستانی در کشور و برودت شدید هوا، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

متن کامل این اطلاعیه بدین شرح است:

 باسمه تعالی

اطلاعیه سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور

سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور از شهرداران و دهیاران سراسر کشور درخواست می کند؛ با توجه به استقرار شرایط آب و هوائی زمستانی در کشور و برودت شدید هوا، ضمن پیگیری خدمات و مأموریت های جاری خود متناسب با این شرایط، توجه و اهتمام ویژه‌ای را نسبت به آن دسته از هموطنان که در شرایط بد سرپناهی قرار گرفته اند بکار بندند.

وزارت کشور و سازمان شهرداری ها و دهیاری های با تأکید بر ضرورت توجه فوری به وضعیت این گروه از هموطنان، از شهرداری ها و دهیاری ها درخواست می کند؛ ضمن رصد مستمر وضعیت و با استفاده از امکانات در اختیار و همچنین جلب مشارکت و هم افزائی سایر دستگاه های امدادی و خدماتی و بسیج امکانات موجود در مناطق مختلف، کمک های لازم را به سرعت در دسترس هموطنان نیازمند قرار دهند.

سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور – چهارم آذرماه 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز