خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر علوم:

آیین‌نامه‌ای درباره معافیت دانشجویان ارشد دانشگاه آزاد از ارائه پایان‌نامه نداریم

معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان این‌که همه زیرنظام‌های این وزارتخانه ملزم به تبعیت از آیین‌نامه کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا هستند، تأکید کرد: ما آیین‌نامه‌ای برای معافیت همه یا برخی از دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد از ارائه پایان‌نامه نداشته‌ایم.

به گزارش ایلنا، مجتبی شریعتی نیاسر در پاسخ به این پرسش که آیا وزارت علوم بر اساس مباحث مطرح در نشست‌ها شرایط خاصی را برای دانشگاه آزاد اسلامی و دانشجویان کارشناسی ارشد این دانشگاه در معافیت از ارائه پایان‌نامه در نظر گرفته‌است یا خیر، اظهار کرد: ما آیین‌نامه‌ای برای معافیت همه یا برخی از دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد از ارائه پایان‌نامه نداشته‌ایم و نخواهیم داشت و همه زیرنظام‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ملزم به تبعیت از آیین‌نامه کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای ابلاغی از سوی این وزارتخانه هستند.

شریعتی نیاسر با بیان این که ملاک عمل دانشگاه‌های دولتی، غیرانتفاعی، آزاد، پیام نور و ... همین آیین‌نامه است، به مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در این آیین‌نامه نحوه ورود به مسأله دانشجویانی که با مشکلی برای ارائه پایان‌نامه مواجه باشند و شرایط آن، پیش‌بینی شده است و این شیوه و شرایط برای همه دانشگاه‌ها یکسان است.

کد خبر : ۴۳۱۲۳۴