خبرگزاری کار ایران

فرمانده ناجا:

350 هزار زائر حسینی از مرزهای خوزستان وارد کشور شدند

asdasd
کد خبر : ۴۳۰۳۷۶

فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه بازدید از پایانه مرزی چزابه گفت: حدود 350 هزار زائر حسینی از مرزهای خوزستان وارد کشور شدند و روند بازگشت همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، سردار "حسین اشتری" در حاشیه بازدید از پایانه مرزی چزابه در جمع خبرنگاران گفت: امیدواریم در کنار خدماتی که نیروی انتظامی استان خوزستان با همکاری مسئولان و مردم ارائه می دهند، بتوانیم پذیرای شایسته ای برای بازگشت زائران از کربلای معلی باشیم.

وی افزود: تا کنون حدود 350 هزار نفر از مرز شلمچه و چزابه وارد کشور شده اند و همچنان روند بازگشت زائران بدون مشکل در حال انجام است.

سردار اشتری در ادامه به تمهیدات ویژه ای که برای بازگشت زائران تدارک دیده شده، اشاره کرد و گفت: کارکنان نیروی انتظامی از جمله ماموران گذرنامه و پلیس راهور آماده خدمت رسانی به زائران هستند.

بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، این مقام ارشد انتظامی از زائران خواست؛ چنانچه در پایانه های مرزی و پارکینگ ها با ترافیک مواجه شدند، صبر پیشه کرده و هنگام خستگی از رانندگی پرهیز کنند.

 فرمانده ناجا گفت: نیروی انتظامی از پنج ماه قبل اقدامات خود را برای خدمات رسانی به زائران حسینی در سه مرز مهران، شلمچه و چزابه آغاز کرده است.

وی در ادامه به اقدامات مناسب فرماندهان انتظامی خوزستان و ایلام در برقراری امنیت مرزها اشاره کرد و گفت: به لطف خدا، عنایت امام حسین (ع) و عشق و علاقه مأموران برای خدمت به زائران ،حدود دو میلیون نفر از سه مرز کشور عبور کرده و یک سوم از این افراد به کشور بازگشته اند.

سردار اشتری در ادامه از پذیرایی مردم خوزستان و ایلام از زائران حسینی تقدیر کرد و گفت: در مسیرهای منتهی به مرزهای شلمچه ، چزابه و ایلام مردم با جان،مال و عشق از زائران حسینی پذیرایی می کنند .

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه بازگشت زائران به کشور آغاز شده و در هفته جاری نیز افزایش پیدا می کند، اظهار کرد: برای تسهیل در روند تردد، زائران به توصیه های پلیس و قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توجه کنند.

فرمانده نیروی انتظامی در خاتمه به زائران توصیه کرد: حین بازگشت از سفر عتبات عالیات چند ساعتی را در موکب ها استراحت کنند، تا با آرامش و بدون حادثه به مقصد بازگردند./

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز