خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان میراث فرهنگی در غرفه ایلنا:

اعمال تغییرات در سطوح مدیریتی را نفی نمی‌کنم

معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در بیست‌ودومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، از غرفه خبرگزاری کار ایران(ایلنا) بازدید کرد.

زهرا احمدی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در پاسخ به این سوال که آیا اولویت‌بندی در سه حوزه گردشگرى، میراث فرهنگى و صنایع دستى دارید یا هر سه را به موازات هم ادامه خواهید داد؟ اظهار داشت: اولویت من هماهنگی و تعامل بین سه حوزه است.

رییس سازمان میراث فرهنگی افزود: کمتر از یک هفته است که وارد سازمان شدم و اولویت‌ها را هنوز استخراج نکردم به این دلیل که در حال حاضر در حال استخراج و جمع‌آوری داده‌ها هستم. براساس شناختی که در آینده پیدا خواهم کرد؛ اقدامات لازم را در دستور کار قرار خواهیم داد.

وی در پاسخ به سوال دیگر که آیا در این مدت باقى مانده در سطوح معاونان و مدیران کل تغییراتى ایجاد مى‌کنید یا قرار است که با همین تیم کنونى کار کنید؟ گفت: به هر حال ما براساس سیاست‌ها و اولویت‌هایی که داریم، نه از تغییرات معاونان و مدیران سازمان استقبال می‌کنم و نه آن را نفی می‌کنم، بلکه با توجه به ضرورتی که در کار احساس خواهد شد، تغییرات اعمال خواهد شد.

کد خبر : ۴۲۷۵۹۰