خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران:

به برخی اسناد و اطلاعات شهرداری دسترسی نداریم

asdasd
کد خبر : ۴۲۴۷۴۵

عضو شورای شهر تهران گفت: من به عنوان یکی از اعضای شورای هنوز به برخی از اسناد و اطلاعات شهرداری دسترسی ندارم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامرضا انصاری در جلسه امروز شورای شهر و پس از ارائه گزارش توسط شهردار تهران درباره پرونده واگذاری املاک با بیان اینکه شهرداری اولین دستگاهی بود که در دوران شهرداری کرباسچی موضوع اوتوماسیون اداری را انجام داد، گفت: اوتوماسیون اداری به معنی ماشینی شدن اطلاعات است و ما اعضای شورای شهر باید نظارتی جدی بر این اطلاعات داشته باشیم.

وی ادامه داد: من به عنوان یک عضو شورای شهر به برخی از اسناد شهرداری دسترسی ندارم و امیدوارم شهردار بستر لازم را برای استفاده اعضای شورا از این سامانه‌های اطلاعاتی ایجاد کند.

انصاری با تاکید بر اینکه ما باید براساس وظیفه قانونی خود طی چهار دوره گذشته در خصوص استقلال ذیحسابی‌ها و دیوان حسابرسی شهر اقدام می‌کردیم، اظهار کرد: تعلل مشکلی است که به شورا، هیات رئیسه و اعضای آن بازمی‌گردد.

این عضو شورای شهر ابراز امیدواری کرد که اعضای شورا وظایف قانونی خود را احصا کرده و بسترهای نظارتی لازم را ایجاد کند.

انصاری همچنین در خصوص واگذاری املاک عنوان کرد: همه اعضای شورای شهر کمک به تعاونی‌ها را وظیفه خود می‌دانند و اگر اختیاراتی وسیع‌تر از آنچه که شهرداری دارد برای کمک به تعاونی‌ها و افراد فاقد مسکن لازم باشد باید در اختیار آن قرار داد.

وی در پایان اظهار داشت: منتظر هستیم قوه قضائیه رسیدگی خود را در این پرونده انجام دهد و شهردار نیز درصورت وجود تخلف با متخلف برخورد کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز