خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی:

طرح مبارزه با قاچاق کالا اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۱۶۹۴۰

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: برخورد با تخلف، لزوما قهرآمیز نیست بلکه می توانیم با کمک اصناف به صورت پیشگیرانه اقدام کنیم.

به گزارش ایلنا از سازمان تعزیرات حکومتی، علیرضا جمشیدی در جلسه هم افزایی با بسیج اصناف افزود: به همین منظور اولین اقدامی که در سازمان تعزیرات پیگیری شد؛ ایجاد معاونت پیشگیری از تخلفات بود.

وی با بیان اینکه سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان مقابله با تخلف های اقتصادی است؛ تصریح کرد: قوه قضائیه وظیفه برخورد با جرم را دارد و سازمان تعزیرات حکومتی موظف به رسیدگی به تخلفات است و این دو بخش باید در کنار هم وظایف خود را به درستی انجام دهند تا نتیجه مطلوب به دست بیاید.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در ادامه با اشاره به اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا در سطح عرضه در آینده ای نزدیک اظهار کرد: این طرح در مرحله اول به صورت پیشگیرانه و با هدف آموزش با محوریت اصناف اجرا می شود و در 20 روز اجرای مرحله نخست طرح تشکیل پرونده نداریم.

جمشیدی محوریت مرحله نخست این طرح را اصناف عنوان کرد و گفت: هدف این است که کالای قاچاق، عرضه نشود و این طرح باید با دقت انجام شود چراکه هدف اختلال در کسب و کار اصناف نیست و حفظ آبروی کسبه قانونمند مورد تاکید است.

وی در ادامه بر نقش محوری بسیج در تبیین اقدامات سازمان تعزیرات حکومتی تاکید کرد و گفت: بسیج پس از جنگ خدمات ارزنده ای از جمله اجرای طرح ملی کنترل فلج اطفال ارائه کرد که این خدمات قابل تحسین است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز