خبرگزاری کار ایران

با حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی؛

پژوهشگاه مرکزی و دانشکده فنی مهندسی واحد تهران شمال افتتاح شد

پژوهشگاه مرکزی و دانشکده فنی مهندسی واحد تهران شمال دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز توسط آیت الله هاشمی رفسنجانی؛ رئیس هیات موسس و هیات امنا و حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا، پژوهشگاه مرکزی واحد تهران شمال دارای ١۴١ آزمایشگاه و کارگاه و ۱۴ کلاس آموزشی است که در ۷ طبقه و با زیربنای ۲۴هزار مترمربع ساخته شده است.

دانشکده فنی و مهندسی نیز که در ۷ بلوک با زیربنای ۲۳هزار و ۵۰۰ مترمربع ساخته شده، دارای اتاق‌های ریاست و معاونت، کارکنان آموزش و مالی است و بیش از ۱۶۰ باب کلاس و اتاق ویژه اعضای هیأت علمی، دانشجویان دکترا و مدیران گروه‌ها، ۴ سالن دفاعیه، کتابخانه و ۲ سالن مطالعه، اتاق‌های ویژه لابراتوار، اتاق ویژه مجلات و فروش کتاب و سالن ثبت نام و نمازخانه دارد.

با احتساب فضاهای ساخته شده برای مجموعه ورزشی، دانشکده‌های علوم انسانی و زبانهای خارجی، در مجموع ۸۶ هزار مترمربع ساخت و ساز در پردیس حکیمیه واحد تهران شمال انجام شده است.

لازم به ذکر است در جلسه توجیهی پیش از افتتاح پروژه‌های عمرانی واحد تهران شمال، مهندس ملک معاون عمرانی این واحد به ارائه گزارشی از روند ساخت و آماده سازی ساختمان‌های پژوهشگاه مرکزی و دانشکده فنی مهندسی پرداخت.

گفتنی است پس از بهره برداری از پروژه‌های عمرانی واحد تهران شمال، مراسم آغاز سال تحصیلی و تجلیل از دانشجویان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور، با حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی و دکتر میرزاده، دانشجویان و اعضای هیات علمی، در این واحد دانشگاهی برگزار خواهد شد.

کد خبر : ۴۱۵۹۰۱