خبرگزاری کار ایران

طلایی:

شورای شهر امروز در مظان اتهام قرار گرفته است

asdasd
کد خبر : ۴۰۵۴۱۵

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به شائبه مطرح شده در خصوص برخی از اعضای شورای شهر تهران، اظهار داشت: این بد است که امروز خود شورای شهر در مظان اتهام قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، موضوع شائبه های مطرح شده در خصوص برخی از اعضای شورای شهر تهران موضوعی بود که با واکنش برخی از اعضای شورای شهر مواجه شد.

مرتضی طلائی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران یکی از اعضایی بود که در این خصوص سخن گفت و گفت: انتظار شورای شهر بر این است که نخستین کسی که در این خصوص موضع می‌گیرد سازمان بازرسی باشد.

وی تاکید کرد: رسیدگی به تخلفات ضروری است و تخلف، تخلف است و رانت خواری، رانت خواری است.

نایب رئیس شورای شهر تهران اظهار داشت: هرکجا ذره ای از قانون تخطی شده است نباید مباشات در خصوص آن صورت گیرد.

طلائی تاکید کرد: تاکنون مشاهده نشده است که در مدیریت شهری از تخلفی حمایت صورت گیرد و این بد است که امروز خود شورای شهر در مظان اتهام قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: هم اکنون شائبه جهت گیری های سیاسی مطرح شده است و در فضای عمومی برخی از سایت ها را منتسب به اعضای شورای شهر می دانند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران، در ادامه به موضوع سازمان بازرسی پرداخت و گفت: هم اکنون سازمان بازرسی در جاهای مختلفی مستقر است، آیا این موضوع نشان دهنده تخلف است؟!

وی اظهار داشت: کشاندن دعواهای سیاسی به این سطح افکار عمومی را تحت تاثیر قرار می دهد و کسانی که این اطلاعات را منتشر می کنند نشان می دهند که نه سازمان بازرسی را می شناسد و نه به مسائل و قوانین اشراف دارند.

نایب رئیس شورای شهر تهران تاکید کرد: مطرح کردن واژه "املاک نجومی" پس از "حقوق های نجومی" نشان می دهد که جریانی سیاسی آن را هدایت می کند.

طلائی گفت: انتظار بر این است که با فیش های نجومی برخورد شده و با تخلفات در شهرداری نیز به همانگونه برخورد شود اما بازی کردن با حیثیت شورای شهر وضعیتی را ایجاد می کند که دیگر "سنگ روی سنگ بند نخواهد شد".

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز