خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آسیب‌های اجتماعی وزارت کار عنوان کرد:

شناسایی ۱۳ هزار کودک بازمانده از تحصیل در استان بوشهر

asdasd
کد خبر : ۴۰۲۱۱۹

مدیرکل آسیب‌های اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: طرح حمایت اجتماعی برای ۱۳ هزار کودک بازمانده از تحصیل زیر ۱۸ سال در استان بوشهر اجرا می‌شود.

 به گزارش ایلنا، روزبه کردونی در نشست شورای اشتغال استان بوشهر با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به تشریح وضعیت اجتماعی استان بوشهر پرداخت و اظهار داشت:  طی سه سال گذشت در این استان نزاع منجر به معاینه 5 درصد و مرگ و میر ناشی از سوء مصرف مواد مخدر 61 درصد کاهش یافته است.

مدیرکل آسیب‌های اجتماعی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: با توجه به شناسایی 13 هزار نفر کودک بازمانده از تحصیل زیر 18 سال در استان بوشهر طرح حمایت اجتماعی از این کودکان در اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه بیشتر کودک بازمانده از تحصیل در شهرستان بوشهر است افزود: 3 هزار نفر کودک زیر 18 سال در شهرستان بوشهر شناسایی شده که علل بازمانده از این تحصیل این افراد در طرح آماربرداری از آنان مشخص می‌شود.

کردونی تاکید بر اینکه طرح شناسایی کودکان بازمانده از تحصیل به صورت جدی پیگیری و اجرا می‌شود گفت: در مرحله نخست  پس از شناسایی کودک و نوجوان بازمانده از تحصیل زیر 18 سال بسته‌های حمایتی و مشوق‌های تحصیلی برای بازگرداندن آنها به تحصیل به تبع آن پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اعمال می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز