خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای شهر تهران:

از برگزاری نمایشگاه در بزرگراه چمران جلوگیری شود

asdasd
کد خبر : ۳۹۶۵۳۰

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: دولت و مسئولان شهری نباید مجوز برگزاری نمایشگاه در بزرگراه چمران را صادر کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رضا تقی‌پور در دویست و هشتاد و یکمین جلسه شورای شهر تهران با یادآوری اینکه در سال 82 دولت وقت توافقی انجام داد که براساس آن قرار شد؛ نمایشگاه بین‌المللی در بزرگراه چمران برگزار نشود، گفت: در حال حاضر مشاهده می‌کنیم که در این نمایشگاه در حال بستن  قراردادهای سه ساله هستند همچنین دو گودبرداری هم برای ایجاد ساختمان جدید انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه این اتفاقات باید در شهر آفتاب رخ دهد ادامه داد: ما حتماً باید نمایشگاه‌ها را در شهر آفتاب برگزار کنیم و برگزاری نمایشگاه امری مهم برای اقتصاد کشور است.

تقی‌پور برگزاری نمایشگاه در شهر آفتاب را یک تصمیم ملی توصیف کرد و گفت: در زمان برگزاری نمایشگاه در بزرگراه چمران زندگی مردم به دلیل ترافیک ناشی از این نمایشگاه مختل می‌شود.

سخنگوی شورای شهر تصریح کرد: دولت نباید مجوز برگزاری نمایشگاه در این بزرگراه را بدهد و مسئولان شهری هم نباید چنین مجوزی صادر کنند.

این عضو شورای شهر تاکید کرد: شورای تامین شهر تهران باید در این خصوص اقدامی جدی انجام دهد و نمایشگاه باید منتقل شود.

تقی پور با اشاره به اینکه نمایشگاه بزرگراه چمران سند ندارد اضافه کرد: به این دلیل مجوز ساخت و ساز در اینجا نمی‌تواند صادر شود، اما شاهد گودبرداری در این نمایشگاه هستیم.

در ادامه رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه نمایشگاه واقع در بزرگراه چمران متعلق به آستان قدس است، گفت: ما برای جلوگیری از برگزاری نمایشگاه در آن منطقه مکاتبه کردیم و معتقدیم باید از برگزاری نمایشگاه و ساخت و ساز جدید در این منطقه جلوگیری شود و شهرداری نیز نباید اجازه برگزاری نمایشگاه در آن منطقه را بدهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز