خبرگزاری کار ایران

ربیعی:

گسترش مراکز درمانی در شهرهای کوچک از اولویت‌های دولت است

asdasd
کد خبر : ۳۹۲۸۷۵

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه ۴۰ میلیون ایرانی تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند، گفت: گسترش مراکز درمانی در شهرهای کوچک از اولویت‌های دولت تدبیر و امید است.

به گزارش ایلنا، علی ربیعی در مراسم افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی نورآباد  بابیان اینکه یکی از سیاست‌های دولت و گرایش آن توجه به مناطق کمتر برخوردار است، اظهار کرد: بخش مهمی از سیاست‌های رفاهی دولت توجه به درمان است.

وی بابیان اینکه مسئله درمان به‌ عنوان پروژه بزرگ اجتماعی دولت در طرح تحول سلامت مطرح است، افزود:  موضوع درمان در برنامه‌های اصلی دولت قرار دارد و با توجه به اینکه چهل میلیون ایرانی تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی است سیاست ما گسترش مراکز درمانی به سمت شهرهای کوچک  است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به افتتاح مراکز درمانی در شهرستان‌های دلفان و پلدختر عنوان کرد: گسترش مراکز درمانی در شهرهای کوچک از اولویت‌های دولت تدبیر و امید است و خوشحالیم از اینکه سیاست‌های وزارت، اکنون به ثمر می‌نشیند.

وی بیان کرد: سیاست تعمیق بخشیدن خدمات به مناطق حاشیه‌ای را در لرستان دنبال خواهیم کرد و بیمه ایرانیان در شهرهای کوچک و حاشیه‎نشین به‌خوبی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز