خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره راه و شهرسازی چالوس به ایلنا خبر داد:

ورود ۲ خودرو در هرثانیه به مازندران از محور چالوس

رئیس اداره راه و شهرسازی چالوس با اشاره به اینکه علت اصلی ترافیک سنگین شب گذشته و انسداد مقطعی ترافیک این محور حجم بالای سفرها در جاده چالوس بوده است ، گفت:از روز سه‌شنبه به طور متوسط هر ثانیه 2 خودرو وارد حوزه استان مازندران از محور چالوس شده‌اند

زمان اکبرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با انتقاد از مطالب منتشر شده از قول وی در برخی رسانه‌ها در مورد ترافیک چهارشنبه در جاده چالوس افزود: تمام عوامل راهداری در کنار ماموران پلیس‌راه از روز سه‌شنبه در این محور مستقر بودند اما بار عبوری در این محور بسیار سنگین بود به شکلی که پلیس‌راه یکطرفه شدن این محور را در روز چهارشنبه نیز ادامه داد و سرانجام اوایل بامداد پنجشنبه با تخلیه کامل بار ترافیکی این محور 2 طرفه شد.

وی با اشاره به تامین روشنایی مناسب و تابلوهای مسیر در جاده چالوس گفت: در طول 80 کیلومتر از مسیر جاده چالوس که در حوزه استان مازندران قراردارد طی 2 روز گذشته هیچ مشکلی در خصوص ریزش کوه و سنگ و انسداد نداشتیم و سطح جاده برای تردد مسافران مناسب بوده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی چالوس تصریح کرد: بر اساس شمارش صورت گرفته از روز سه‌شنبه به طور متوسط هر ثانیه 2 خودرو وارد حوزه استان مازندران از محور چالوس شده‌اند که این میزان بسیار بیش از ظرفیت این راه کم عرض است و همین امر موجب ایجاد بار ترافیک سنگین در این محور شد.

وی از مسافران خواست بازگشت خود را توزیع کنند و به روز جمعه موکول نکنند تا با ترافیک سنگین خصوصا در محور چالوس مواجه نشوند.

رئیس اداره راه و شهرسازی چالوس خاطرنشان کرد: برابر اعلام پلیس‌راه راهور ناجا محور چالوس از ساعت 12 جمعه از سمت استان البرز مسدود خواهد شد و از ساعت 14 نیز از سمت مرزن آباد به کرج یکطرفه می‌شود.

کد خبر : ۳۸۷۹۸۰