خبرگزاری کار ایران

لزوم نمادسازی از دوران دفاع مقدس در فضا سازی شهری

asdasd
کد خبر : ۳۶۵۸۰۴

فرمانده مرزبانی ناجا در دیدار با شهردار منطقه 22 تهران ، بر نمادسازی از ارزش های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در فضا سازی شهری تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار " قاسم رضایی" در دیدار با شهردار منطقه 22 تهران ، با اشاره به حضور پر شور شهرداری تهران در خدمت رسانی به زائران اربعین در هر دو سوی مرز از تلاش های مجموعه بسیج شهرداری تقدیر و تشکر کرد.

وی با اشاره به اقدامات ارزشمند شهرداری در تهران، بر المان سازی از ارزش های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در فضا سازی های شهری تاکید کرد.

فرمانده مرزبانی بیان کرد : امنیت امروز کشور حاصل دلاور مردی های همه دلسوزان نظام و انقلاب است و مرزبانان در خط مقدم ارتقاء امنیت هستند.

سردار رضایی عنوان کرد : شایسته است با استفاده از همه ظرفیت ها اقدامات جهادگونه مرزبانان برای شهروندان ترسیم شود و مردم شریف کشورمان بیش از گذشته با این شغل شریف که عزت بخش برای کشور است، آگاه شوند.

امکان اجرای رزمایش مرزبانی در دریاچه خلیج فارس

شهردار منطقه 22 تهران هم با اشاره به قرار گیری ستاد فرماندهی مرزبانی کشور در منطقه 22 ، مطرح کرد : ما آمادگی داریم تا تعدادی از خیابان ها و معابر اصلی این منطقه را به نام مرزبانان و شهدای گرانقدر مرزبانی نامگذاری کنیم.

مولایی همچنین نقش مرزبانان در تامین امنیت کشور را بسیار بزرگ و ارزشمند دانست و بر لزوم تبیین این اقدامات از طریق برگزاری نمایشگاه های آشنایی با مرز در محل های مختلف شهر تاکید کرد.

شهردار منطقه 22  تهران در پایان با اشاره به اینکه دریاچه خلیج فارس فرصت مناسبی برای تبیین اقدامات دریابانان مرزبانی است ، گفت : ما برای حضور تجهیزات دریایی مرزبانی در دریاچه خلیج فارس و برگزاری رزم نمایش برای شهروندان آمادگی کامل داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز