خبرگزاری کار ایران

در جلسه فراکسیون‌کارگری شورای‌شهر تهران؛

سرخو: نمایندگان کارگری برای احقاق حقوق کارگران کوتاه نمی‌آیند

رییس فراکسیون کارگری شورای شهر تهران گفت: نمایندگان کارگری برای احقاق حقوق کارگران کوتاه نمی‌آیند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن سرخو در جلسه فراکسیون‌کارگری شورای شهر تهران که برای برگزاری سومین همایش تجلیل از نمایندگان برگزار شده بود با تبریک هفته‌کارگر گفت: هر ساله طی مراسمی از نمایندگان کارگری و اعضای منتخب کارگران و شوراها و افرادی که به نحوی برای کارگران زحمت می‌کشند تقدیر و تشکر به عمل می‌آوریم، البته این تشکر بیشتر در حد تقدیرنامه و قطعا اجر آنها نزد خداوند محفوظ است.

وی ادامه داد: نمایندگان کارگری افرادی هستند که بدون چشم‌داشت صرفا به این جهت که نمایندگان‌کارگران هستند برای دستیابی به خواسته‌های صنفی کارگران تلاش می‌کنند و بعضا در این راه متحمل زحماتی نیز می‌شوند.

رییس فراکسیون کارگری شورای شهر تهران ادامه داد: نمایندگان کارگری برای احقاق حقوق کارگران کوتاه نمی‌آیند و تمام تلاش خود را بکار می‌برند و امیدواریم این افراد نیز به زندگی که مستحق آن هستند برسند و مشکلات‌شان برطرف شود

سرخو در ادامه اظهار کرد: سومین همایش تجلیل از نمایندگان کارگران روز یکشنبه 12 اردیبهشت در سالن 17 شهریور وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزار می‌شود.

در ادامه جلسه حکیمی‌پور ضمن تبریک روز کارگران به کارگران‌شهرداری و کارآفرینان اظهار کرد: خوشبختانه ابتکارات خوبی در دوره چهارم شورای‌شهر درباره تصویب فراکسیون‌کارگری و در این فراکسیون افرادی مختلفی از جناح‌های مختلف اصولگرا و اصلاح‌طلب دوره هم جمع شدند تا مشکلات و کاستی‌هایی که در مجموعه شهرداری وجود دارد را برطرف کنند که امیدواریم موفقیت‌هایی با هماهنگی و همدلی به وجود بیاید.

در ادامه محمد حقانی با بیان اینکه تقدیر و تشکرها از مقام شامخ کارگران برای زحماتی که این افراد متحمل می‌شوند کافی نیست، گفت: من در طول فعالیتم در شهرداری و شورای‌شهر شاهد تلاش شبانه‌روزی این افراد بوده‌ام که این کارگران سخت‌ترین کارها در حیطه کاری خود به صورت شبانه‌روزی انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: ما قدردان تلاش کارگران و نمایندگان کارگری هستیم و خواهیم بود و امیدواریم روزنه امیدی که در دولت پیش آمده گشایش کار و مادی برای کارگران بوجود بیاید.

کد خبر : ۳۶۵۳۳۴