خبرگزاری کار ایران

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا:

مقصران تصادفات جاده‌ای در نوروز ۹۵ بین ۲۵ تا ۳۰ سال سن داشته‌اند

asdasd
کد خبر : ۳۵۹۳۹۸

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: مقصران تصادفات جاده‌ای در نوروز ۹۵ بین ۲۵ تا ۳۰ سال سن داشته‌اند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ عین الله جهانی افزود: نوروز امسال در شرایطی که سفرهای داخلی افزایش و سفرهای خارجی کاهش یافت و از سوی دیگر نیز شاهد بارش نزولات آسمانی در سراسر کشور بودیم خوشبختانه ۴ درصد از میزان فوت در محل تصادفات جاده‌ای کاسته شد.

وی ادامه داد: این در حالیست که در روزهای عادی اگر بارش باران و برف در شهری مانند تهران رخ دهد آمار تصادفات دو برابر می‌شود اما خوشبختانه در نوروز امسال شاهد کاهش تصادفات جاده‌ای بودیم.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به این که در نوروز ۹۵ سن مقصران تصادفات جاده‌ای بین ۲۵ تا ۳۰ بوده است افزود: این امر نشان می‌دهد این افراد از تجربه کافی برای رانندگی در جاده‌ها آن هم در جاده‌های لغزنده برخوردار نبودند و خانواده‌ها باید دقت نظر بیشتری می‌کردند.

وی یکی از مهمترین علل مرگ های تصادفات در نوروز امسال را واژگونی خودروها عنوان کرد و گفت: دلایل اصلی واژگونی خودروها خستگی و خواب‌آلودگی راننده‌ها و از سوی دیگر لغزندگی جاده‌ها بوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز