خبرگزاری کار ایران

امروز صورت گرفت

حضور رییس اورژانس کشور در جمع خانواده جانباختگان سانحه سقوط بالگرد

asdasd
کد خبر : ۳۵۷۱۹۶

رییس اورژانس کشور امروز درجمع خانواده های داغدار حادثه سقوط بالگرد اورژانس هوایی فارس حاضر شد.

به گزارش ایلنا، امین صابری نیا به همراه رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و جمعی از مسوولان این دانشگاه، در جمع خانواده حمیدرضا جوادی، امدادگر اورژانس فارس که شب گذشته در سانحه سقوط بالگرد اورژانس هوایی فارس جان خود را از دست داد با ابراز همدردی گفت: آنها در ماموریت های امدادی جان خود را فدا کردند وتاکنون جان ده ها نفر را نجات داده بودند .

وی خطاب به خانواده آن مرحوم، افزود: ما به فرزند شما افتخار می کنیم و برای کارکنان اورژانس کشور افتخار است در راه خدمت به مردم جان خود را از دست بدهند. کارکنان اورژانس در سراسر کشور، از شب گذشته داغدار این سانحه شده اند.

رییس اورژانس کشور گفت: به نمایندگی از تمامی کارکنان اورژانس کشور برای عرض تسلیت، در کنار شما حضور یافته ام. شهید جوادی مایه افتخار همه کشور است و روح او، حاضر و حامی فرزند و همسرش است.

دیدار با خانواده مرحوم حجت اله خرم دشتی دیگر برنامه رییس اورژانس کشور در شیراز بود.

صابری نیا افزود: مرحوم خرم دشتی در مدت حیات خود، در ماموریت های مختلف، جان هزار و 300نفر را نجات داده و ما شهید خرم دشتی را از اعضای پر افتخار اورژانس می دانیم.

همسر آن مرحوم هم گفت: امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد تا در راه ولایت گام برداریم و راه شهید را در خدمت به مردم ادامه دهیم.

همچنین پس از سانحه سقوط بالگرد اورژانس هوایی فارس، رییس اورژانس کشور در جمع کارکنان اورژانس فارس حضور یافت.

هم اکنون، فضای غم انگیزی در مرکز حوادث و فوریت های پزشکی شیراز حاکم است و کارکنان این مرکز با چشمان اشکبار، در حال خدمت رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی هستند.

در این سانحه، استاد تمام کاپیتان خرم دشتی، خلبان وفادار، مهندس پرواز رنجبر، مهندس پرواز کدخدا و جوکار، از تیم پرواز، قائدی و جوادی تکنسین اورژانس به همراه مصدوم اهل خنج و همراه او، 9سرنشین این بالگرد بودند که جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز